Sunday, April 26, 2009

Lunch @ POPEYES, TTDI

Jauh kali ni aku lunch.... bukan apa citernyer begini... pada mulanyer aku nak berlunch ngan member2 TKB & FP kat Restoran Puteri TTDI...tapi aku tak dapat cari jalan nak kesana. Dah berkali-kali pusing sekitar kawasan TTDI dan Damansara tu tapi tak jumpa-jumpa. Kalau U-Turn jangan cakaplah banyaknyer aku rasa dah lebih 6-7 kali tapi entahlahhhh..lagi pun aku ngan laki aku ni memang tak berapa pandai area Damansara ni...maklumlah jarang sangat pegi sana...kalau area KL ni cakap je gerenti sampai punye....

Pusing punya pusing jam dah pukul 2.30 petang. Perut pun dah lapa giler nih...air setitik pun tak minum pastu aku buat keputusan untuk jalan sendiri saja...Aku pun call lah K.Zue dan cakap yang aku undur diri....kepala aku pun dah pening dah lah baru kena gastrik jadi aku tak nak sakit aku tu datang balik....sedih memang sedih sebab tak dapat jumpa mereka...tak pelah lain kali lah ye....

So laki aku bercadang nak cari makan kat area TTDI nih...tapi banyak kedai mamak aje...aku dah naik muak dengan makanan mamak ni...aku nampak KFC...aku cakap makan KFC ajelah senang citer..tiba2 aku nampak plak restoran POPEYES ni...laki aku kata baik try.....jadi aku pun ok je lah....try...emmmm sedap lah.....tak menyesal makan kat sini...kalau ada pilihan antara KFC ngan POPEYES ni aku pilih yg ni...banyak pilihannnn tapi yang penting sedap....

Inilah lokasi lunch aku setelah sesat berjam-jam mencari Restoran Puteri tuh


Antara menu yang kami order...semuanyer sedap


Aku dah tak tahan lapa sangat ni...dahlah dari pagi tak makan apa...minum pun tak lagi...dapat je makanan apa lagi ...mencekik lahhhhh


Dah makan kenyang....aku pun balik lah rumah..lagi pun laki aku ada game bola petang ni...jadi tak leh kemanalah nampaknyer....jawabnyer balik update apa yang patut

2 comments:

A.I said...

Nampak menarik pulak makanan tu..tak penah aku tau tempat ni..kene try ni. mahal tak mira?

mira, sius aku nk ckp ni tau..kau makin cantik la wei..berseri je muka! cantek...

attyfir said...

macam kfc jugak ye..lom pernah terai lagik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...