Wednesday, June 17, 2009

Hepi Besday 2 Me

Assalamualaikum kawan ku semua....

Hari ni genaplah usia aku 31 tahun. Hari ni lambat sikit aku update sebab aku cuti balik kampung kat labu, nilai..bukan apa paksedara hubby aku suruh balik...nak bagi aku makan durian katanye..dah lama sungguh aku tak makan durian..dah setahun rasanyer tak makan..hari ni aku makan berbiji-biji..sampai naik panas badan aku sekarang ni..wakakakaka balas dendam tuuuu

Dan seperti sedia maklum besday aku telah disambut lebih awal oleh member TKB..so hari ni aku tak ada lah celebrate apa2 pun. cuma makan2 biasa jek ngan hubby aku...kalau nak tahu aku makan apa akan aku update kendian...tunggu update aku nanti yek.

Ini adalah sebahagian ucapan cyber dan teman-teman aku...dan aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang telah wish besday pada aku..aku suka sangat tau..cayang korang semua...cayang sangat...muah muah muahhhhh

Ucapan dari Pn. President Team Ketupat Bawang Pn. Fazzarina


Dari Pidah Team Ketupat Bawang


Dari Pau Team Ketupat Bawang


Dari Dana TKB


Ni plak adeyah dari Watie yang tertinggal dalam kereta...so n3 ini aku pamerkan adeyah dari dia..




16 comments:

AkMa said...

happy b'sday yg ke 31 utuk mira..semoga dikurniakan kesihatan yg baik,dipanjang umur dan dipermudahkan rezeki untuk mira dan family..

LuvZa said...

Hepi Besday Mira..
Semoga Panjang umo & murah rezeki dan Liza doakan semoga Mira cepat dapat baby. Amin.

**same lak background blog kite ek..Hehehe

Anonymous said...

SELAMAT HARI JADI ADIK KESAYANGAN HAMBO.... emmm hari pun hari jadi PU3, so bila tiba hari jadi pu3 tingat kat mira... anyway semoga berbahagia selalu dan dimurahkan rezeki yer....insyallah lain kali saya belanja mira makan KFC k ...tata

MuMMy 2 Haqq said...

hepi besday...semoga berbahagia selalu...

MAMADANISH78 said...

mira...
happy birthday to you Mira...
semoga dimurahkan rezeki...bertambah2 hendaknya..dan dipanjangkan umo yeeeee....sweet sangat...

ibu_umairah said...

happy besday mira.....semoga panjang umur/murah rezeki/sehat tubuh badan.....

NizA said...

happy birthday kak mira!!!

ryani said...

hepi besday mira...kite doakan mira cpt2 dpt bby ok...

ieda said...

EPPY BDAY DIK .. EPPY BDAY 2 UUUUU

moga panjang umur dan dimurahkan rezeki ( specially anak .. hhe )
buat mira , semuga tabah menjalani kehidupan ini dan segala dugaan dari allah ...

sesungguhnya manusia itu tidak pernah sempurna kerana allah sahaja yg sempurna dan kita haruslah belajar dari ketidaksempurnaan setiap manusia itu dengan redha .. semuga allah sentiasa membuka ruang untuk kita memperbaiki diri kita sendiri ...

insyaallah ... mana kek dik ...

Norhayati Ahmad aka eixora said...

hepi besday...

Neeza.Areef said...

hepi besday..sebaya kita nih..

ninie's corner said...

hepi b'day 2 u...(2x) hepi b'day 2 mira...hepi b'day 2 uuuuu..... semoga hepi sentiasa :) :) & cepat dpt baby..... :) :) serta dimurahkan rezeki..... :) :) :)

Puan Iza said...

Happy besday mira...moga pnjg umur & dimurahkan rezeki :-)

attyfir said...

Hepi Besday Mira..
Semoga Panjang umo & murah rezek

Rinna said...

Hepi besday Mira.. Moga pjg umur dah dimurahkan rezeki..Amin

eliana said...

waa..manyaknye hadiah..
epy birthday k'mira..
(since u agy tua dr i, kena panggil 'kak mira' r...ekeke)
semoga sukses selalu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...