Friday, June 17, 2011

Baru puas hati aku

Nak tahu tak kenapa aku rasa puas sangat.....meh sini....meh aku citer......citernya begini......

Hotlink...dah dekat bertahun-tahun gak aku pakai hotlink prepaid nih...no pun hubby aku beli cantik punya ...mahai pulak tuh...tapi tah mana silapnya makin lama aku pakai lagi ilang pulak topup aku...dah topup kejap tu balance tinggal banyak nih..sekali 2 bolehlah aku dia..tapi kalu dah banyak kali...melampauuuu....sampai aku pun dah tak tahan...tekat aku nak beralih selera...dah pikir punya pikir akhirnya aku bertukar kepada.......


Celcom Xpac.....aku masih mengekal no nama tapi tuka syarikat jek...beraturlah aku g tukar...tapi.....baru pakai beberapa minggu aku dah naik angin...melampau-lampau punya charge..balas sms pun bapak mahai...topup 30 hengget tak sampai sehari dah habis...aku ni bukannya kaki call pun...balas sms jek...tp terlalu mengecewakan aku...jadi sekali lagi aku ambik keputusan untuk bertukar lagi....

Haaa....kali ni kembali setiap pada maxis gak...dari prepaid aku bertukar pakai postpaid..senang habis cerita...dah seminggu aku pakai wall call wat sms baru terpakai RM1.90...sekarang nak sampai ke limit aku..aku pass aje hp aku kat ayah aku...biar dia call sapa yang di suka...tak yah nak pikir cari topup dah....so Maxis....aku masih setia bersama mu.....






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...