Thursday, April 28, 2011

TAKO

Hari ni half day kerja sebab Hubby tak de..g Taman Negara sebab ada Hari Warga Kerja Company dia jadi kesempatan ini diambil sepenuhnya dengan nak cuci mata kat Mid Valley...ala dari opis ke Mid Valley dekat sangat leh lah merewang jap...ok niat utama bukan untuk Sopink sebab dah puas sopink kat SOGO baru2 nih....niat utama adalah nak beli Serpherd Pie kat Starbucks.. punyalah tingin nak makan sejak dalam pantang lagi so ada kesempatan mesti nak kena dapatkan gak...tapi malangnya...tak ada lah pulak....ya ampunnnn menyirap giler...benggang tahap cipan dah nih...bila apa yang nak makan sangat tu tak de aku blah dari situ..terus rasa nak balik..malas nak jalan2 dah...marah ni marahhhh....last2 aku terbau 1 makanan ni...menarik gak....aku terus mengekori bau itu..tu dia...TAKO kat Jusco..sedap gak nih...lagi pun lama gak tak makan...tengok orang tak ramai..aku pun beli 2 set...aku sorank makan tau....hehehehehe....

TAKO Chicken Cheese....dapppp

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...