Monday, May 17, 2010

Lepak Kat McD aka Jumpa Pau

Ni aku nak sambung citer lepas bershoot kat i-City tuh...lepas keboringan kat sana..aku ngan member yang lain berhajat nak jumpa salah sorank kawan kami iaitu PAU yang tengah hamil..lama tak jumpa dia..lagi pun nak sangat jumpa dia..dia pun aku tengok dah semakin montel kalu tak kurus jek orangnya..kali ni barulah nampak berisi..tapi dalam pantang nanti mesti dia slim giler...hehehehehe

Lokasi pertemuan kami kat McD jek..senang...nak makan senang, toilet senang, nak borak senang nak lepak lama pun tak kisah...punyalah senang sampai 2 jam gak melepak kat sana...jom ler layan beberapa gambar aku ngan kenkawan aku nih..






Ngan Ila rakan sebaya


Farah berkenan betul ngan shawl aku tuh..










Bila tengok gambar ni baru aku pasan yang aku dah semakin BAM BAM...sapa nak jawab tuh..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...