Tuesday, May 18, 2010

Mangga Manis Masam

Tima kasih kat kawan opis aku ni..iaitu pada Cik. Maziah..sudi kasi mangga dari kampung dia kat Perak nuh....suka giler aku....mangga kampunglah katakan...dapat jek mangga ni terus aku letak dalam peti ais opis..leh makan masa lunch nanti..lagi sejuk lagi best..

Ya ampunnnn...sedap giler mangga nih...baru nak potong jek dah terliur dah..bau jangan cakap ler..wangi sangat..ada bau seakan-akan buah kunin...aku kupas 2 biji sekali..habis licin..aku ler yang paling makan banyak..sekali ngap sekali ngap sekali ngap...tengok-tengok licin....Maziah...len kali bawak lagi yek...sedap arrr...


2 biji mangga sebelum di kupas..


Ini dia..lepas di kupas...kuning..sedap...manis + masam...layannnn giler...


Ni dah potong kecik..semua dapat rasa...tp aku yg paling makan banyak sekali makan...kehkehkeh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...