Thursday, July 9, 2009

Durian Lagi

Assalamualaikum kenkawan ku semua...apa kabar..semua sihat kan...

Rasanya dah lama aku tak update ni. Bukan apa aku sekarang ni sibuk sangat..memang tak ada masa nak mentenet..dan selama seminggu ni aku memang tak cukup rehat dan tido..ok lah aku nak citer kisah durian lagi. sekarang mana pegi pun mesti jumpa orang jumpa durian kan...aku salah seorang pencinta durian...aku nak sangat makan durian tapi tak nak tapau tapi nak makan kat kedai...dan semalam aku aku dengan murah hati belanja makan durian kat kedai. Aku lah yang paling seronok sekali...aku makan durian banyak jugak...hehehehe jom layan piccas aku ni

























Haaaa dah lah aku tak cukup rehat dan tido..makan durian tak henggat dunia..hari ni aku rasa badan aku kurang sihat.. pagi2 lagi somi aku bawak aku gi klinik dan doc telah bermurah hati bagi aku mc 2 hari....dok suruh aku rehat dan tido..ubat yang doctor bagi semua nye buat aku mengantuk tahap gaban..aduyaiiiii......


10 comments:

cikbedahlaser said...

poyo je abg jo...
gaya mcm bukak durian besar....
sekali tgk..
elehhhh cenoet je...
cehhhh

tido la kak...
tdo puas2
best nyeeeee
dpt tdo je....

ninie's corner said...

sodap nyer dorian tue........ sama la kite......antoo dorian.......

NizA said...

sedapnyer duriannnn!!!!

Ciklinn said...

y allah sampai demam 2 ha mkn doriann semoga cepat sembuhh tau

MAMADANISH78 said...

amboiii..mkn durian sampai dpt mc 2 hari tuuuu....ganazzzzz...
ni mesti saje je ni nak cari alasan nak cuti ni...nasib baik dpt mc..wakakaa
ok..mira rehat cukup2 tau..lepas ni leh la berbloging lagi...:

zue_annie said...

itulah hadiahnya hikhikhik

penangan doyan

attyfir said...

sedapnya mira makan doyan..hah

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

wakakakkakakkaa
Abang JO HAha tak leh tidor ke MIra
huhuhhuu mesti makan derian satu bakui apa
tapi erk lah kalau dah depan derian ni mana nak sedar makan banyak ke sikit
main sental jek wei

c-idah said...

tu laa...
sape suh makan banyak sangat!!
kn dh demam....

idah dh tobat ar nk makan banyak2..
kepala bagai nk pecah tuuuu..

kbtulan idah ada migraine,tp xlah teruk sikit jek..

makan ubat ye kak,biar cepat sembuh:)

Erna said...

Dasat tul makan durian.....tulah akibatnya makan durian x hengat.....hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...