Thursday, July 16, 2009

Mohon Maap Teman-Teman

Assalamualikum sahabat ku sekali....

Aduhai...aku nak mintak maap ni...dah lama aku tak update...itu lah tu..Penyakit 'M' aku telah melanda aku sekian lama...entahlah aku sendiri pun tak tahu naper...tapi korang leh lawat kat umah aku yang lain macam kat Fotopages atau Facebook...kat situ ada ada update sikit...aku benggang ni...asal aku nak update blog...mesti ada halangan. Dah cantik-cantik karang ayat-ayat chinta dan upload gambo tiba-tiba membeku jek...last-last aku tutup.... tapi jangan risau..aku tak kemana pun..ada ni ha...kalau aku dah rajin sikit aku update ok...

C U Alllll....

zwani.com myspace graphic comments


2 comments:

Ciklinn said...

hahahhah penyakit M melanda yer kak

fazilzura said...

lor Mira.. awat nye cmtuh ..

leps ni kasi copy paste kat mane2 .. pehtu try upload.. kalau hang ke .. paste balik ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...