Saturday, July 11, 2009

JCO Donat @ Pavilion

Ni citer semalam...khamis ngan Jumaat aku MC...MC sebab kurang tido dan makan durian terlampau...so pagi jumaat tu aku ngan somi aku g PD...jenjalan buang masa jek..sori ye gambo x dak..aku x de mood nak ambik gambo...aku g PD jap je..tengahari balik KL dah somi aku g solat jumaat..lepas tu tido jap pukul 5 petang aku, somi dan adik aku G plak Pavilion..tengah sale ni kan..ingat nak cari baju untuk raya nanti...takut raya tak ada sale plak..so belilah beberapa helai baju. Dah penat jenjalan tu tekak pun rasa dahaga. Ingat nak minum or makan fast food je tapi kitaorang nak ke KLCC plak..so belilah air kat kedai bawah ni...aduhai...aku memang suka air kat sini sebab aku suka gigit2 bijik tuh...

Ni kedai air tu...yang ada bubble pearl


Macam biasa air kegemaran aku KOPICINO...wakakakaka...dan manggo juice tu hubby aku punya dan aku mesti add kan bijik tu...aku suka gigit2


Dah ada air mesti nak makan kan...nak makan apa yek....haaaa....donut...aku suka donutttt....pilih2 donut dan kami terus cari tempat nak ngappppp

Maap yo kualiti gambar tidak memuaskan...kat sini dilarang menggunakan kamera..so aku snap ni pun pakai kamera hp...semua piccas tak clear...hp murah jek..hehehehe










Opppsss ada sambungan lagi....tapi nanti2 aku upload ye...aku nak siapkan homework kat umah lain plak....C yaaaaaa

11 comments:

cikbedahlaser said...

perghhh berjalan dr pg naik ke pg balik ha...
dasat....
patut r x larat da mlm td...
nk taw...smlm kan...de polis saman kereta yg parking x tentu hala tu...
pastu kan..shrf pon sempat melalikan dili...
tp abg arin kena kot saman...
hahahahah adehhh kecoh jap mlm td...

ibu_umairah said...

nikmati donat yg b'coklat!!!!!!!

yummmy...yummy

eliana said...

sedapnye donat!!
nak jugak!! huhu~

zue_annie said...

sedapnya...bjik2 tu apa?sedap ek

Puan Iza said...

dah lama tingin nak mkn donut...tapi tak dpt2 lagi nie..huhuhu...:-)

Neeza.Areef said...

my hubby suke tul bubuh pearl beso2 tu sy kurang lak takut tertelan

kucingorengemok said...

aiikk, mc gi jenjln? saya nak nuntut ilmu ni... hehe

kucingorengemok said...

aiikk, mc gi jenjln? saya nak nuntut ilmu ni... hehe

c-idah said...

donut?
dah lama x wat donut..hehe.

cam sedap jek air tu?

Erna said...

saya pun suka minum air bubble ni, selalu minta air coklat tapi minum air jelah coz yang bubble2 tu bagi hubby gigit coz saya geli nak kunyah hahaha....

ALoNa CintamaniszLite said...

Sedapnya bila tgk Mira makan..yummy. Len kali..tolong makankan utk akak sekali ye. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...