Friday, July 3, 2009

Lunch Aku di hari Jumaat

Hari ni lunch aku ialah ikan bakar beli kat bellamy...ala belakang istana tuh..aku suka beli kat kedai ujung sekali ..memang ramai orang...lagi pun makanan kat gerai tu mmg sedappp pun...harga pun boleh arrrr.....

Niat dihati nak makan kat sana. tapi aku tak sanggup plak berpanas dan berbau ikan tuh...aku pegi tapau ni pun habis baju aku bau asap..tak kuasa aku...aku lg suka tapau dan makan kat opis dengan ber-ekon ni..dan aku makan pun macam kat umah..duk atas kusi tapi bersila..tangan 2 belah ni jangan cakaplah habis kotor mengerjakan ikan Terubuk Bakar....korang janganlah nak suruh aku makan ikan bakar lain. Aku memang suka sangat ngan ikan terubuk...kalau ada terubuk ikan lain aku tak pandang dah...mmg lah susah nak makan sebab banyak tulang. tapi yang susah tu lah sedap...sedap hingga mengilat jari..kalah KFC. Kalau terasa dan teringin nak makan silalah kesana...kalau nak manjer aku pun boleh...aku lagi suka..wakakakaka





Aku suka sangat tang sini...ha korang nampak tak kunin-kunin tu..(ala x berapa jelas arr..cik olympus aku majuk sejak ada en. nikon tapi cik. olympus aku sentiasa berada selesa dalam handbag aku nih..hehehehe)
itu lah minyak ikan..omega tu..baik untuk tubuh badan ni..hehehehe ye ke...aku ni yok yok oiii jek...wakakakaka...


8 comments:

cikbedahlaser said...

CEH G BLKG X NK AJK...
senyap je...
nape x halo2...
sampai ati...
sy jln kaki je ke situ..
aritu kan..
kena rush...

hbs sume pekrja dorg kena thn...
td pg tgk...
tgal la sedara mara dorg yg bekerja..
sbb ramai pekerja situ x de permit...
uhuhuhuhuuhuh

zue_annie said...

SEDAP..YAP TERUBUK MMG SEDAP..NYAM NYAM

fazilzura said...

wahhh dh lama gaban x singah situ makan ikan bako..
dap nye kan kan .. huhuhuhu

ninie's corner said...

best nyer.....

c-idah said...

ikan terubuk?
memang febret!!!
masak asam pedas lagi sodap!!

kecur!!

Syima ~Mama Kyra~ said...

sedap kan ikan bkr kat sana, dulu masa sy duk kat brf selalu gak mkn ctu..skrg dah pndh menara tm dah tak pegi sana dah..
sila ambil award kat blog saya ye :)

Anonymous said...

aiyya,,..TeRLiuR ar weh..siot La..uhuu memang best kan siTu...
p/s:mkn byk pon mantain je ek...

c-idah said...

sedapnye....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...