Tuesday, April 28, 2009

Char Kuew Teow Panazzzz...

Malam aku dinner kat bawah umah aku je. Kali ni aku ngan somi aku makan Char Kuew Teow. Semenangnyer CKT kat sini memang sedap sangat...kalau tak sedap tak kan kedai ni sentiasa ramai orang. Artis pun ramai jugak yang datang. Setakat ni aku pernah nampak Adiba Noor, Liza Abdullah, pelakon-pelakon gerak khas dan adalah beberapa artis lagi yg aku dah tak ingat. Kedai ni berlokasi kat dengan Flat Bandar Tasik Selatan...dekat umah aku je...kalau nak try silakan lah...kalau rasa sekali mesti nak ulang lagi ....gua cakap sama lu....

Ni Kak Ju. Kak Ju ni peniaga jugak, dia niaga Laksa Kedah, Mee Kari dan Mihun/Mee Sup. Makanan kedai Kak Jun cepat je habis sebab memang sedap pun makanan yg Kak Ju jual tapi paling aku suka makan Laksa ngan Mihun Sup dia..kena sungguh dengan selera aku...







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...