Monday, April 20, 2009

Kat Tasik S2 City Park

Sebenarnya gambar dan citer ni dah lama dah..aku masukkankan dululah citer nih..citer baru belum ada masa nak transfer gambar dalam komputer lagi. Masa ni aku balik Kampung Pulau, N9 pastu sepupu aku ajak jenjalan makan angin kat tasik nih..kiranya tasik ni baru siap...cantik jugak permandangan kat tasik ni..paling aku suka tengok ikan..makkkk aiiii bukan main besa dan gemuk lagi ikan kat sini. Mana tak nyer kebanyakkan orang yang datang mesti bawak roti bagi ikan makan...memamg ikan kat sini cukup makan larrr...


Sebelum bertolak kenalah bergambar dulu. Ni aku ngan Nurul sepupu pada sepupu aku...







Banyakkan ikan...geram aku tengok...rasa macam nak pegang aje..




Aku ngan Nurul lagi






Sebelum balik aku ngan sepupu aku tu lepak kat Stesen Petronas makan Maggie dulu. Dah pusing keliling tasik baru terasa lapa...so kita makan duluuuuu



Ini dia komenter terpantas kat blog aku sekarang ni..nampaknyer blog aku masih baru...komen pun tak banyak...tak pe lah.....asalakan ada jugak yang masih ingat kat aku...aku cukup terharu...Iezah sila ambil award ni ye...

1 comment:

Mrs.Nury said...

salam perkenalan mira..

Thanks for dropping by my blog.Mira duk bdr tasik selatan ek?Boleh no problem for me to sent tp min order 3 for free delivery.Klau mira nak order boleh send email kat nuryz78@yahoo.com or nuri.hq@harperwira.com.my

Thanks & regards
Nury

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...