Saturday, April 25, 2009

Mandikan LEO

Balik keja semalam aku memang nak mandikan kucen bongsu aku ni...bukan apa...dah 2 minggu LEO tak aku mandikan....jadi dengan mood aku yang agak ok dah bertenaga ni aku pun mandilah si LEO ni...nasib baik LEO tak buat perangai...senang plak nak mandikan dia kali ni...senyap aje...kalau tak bukan main liat lagi....agaknye LEO pun mmg syok mandi kot...maklumlah hujan pun dah lama tak turun dan cuaca pun panas sekali....mmg sesuai aku mandikan LEO....









Lepas mandi mulalah nak tido...agaknyer rasa selesa kot...


Tido dah tak seda apa dahhhhhh




3 comments:

sue-ab said...

time kasih sudi singgah kat blog ajuanik...wow LEO...playboy tak?...hehe...panjangnya bulu...hensom...masa mandi tu muka macam nak nangis je...*ajuanik mandi dalam sinki gak...sbb tu diaorg phobia bila nampak sinki...

sitione@madamct said...

copotttttttttttttttttttttt

kak ko ada kucen lebih x?post kat aku satu..huhuhu

Zai said...

aduii..sbijik cam kucng sye lak..
kire 90% same ler..
comel giler..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...