Thursday, April 16, 2009

Kumbang Blaja Berenang

Naik hairan aku tengok kucen aku yang tiba-tiba lain macam aje pandang bekas minum dia...aku pun pegilah tengok...oooo rupanya kucen aku tengah leka tengok kumbang ni blajar berenang. cukup jugak 1 pusingan ... mesti kumbang tu penat kan..kesian....tapikan aku naik hairan plak...mana plak peginyer kumbang ni..tiba-tiba tak ada...emmmm jangan-jangan kucen aku makan kot......iye ke????



Ni plak aku dapat Award dari Pau buat kali kedua. Ni pun aku kena berkeja keras nak dapatkan award ni...akhirnya dapatlah kali kedua...akan aku usahakan lagi untuk mengumpul sebanyak award....petik pada ayat-ayat pau usaha tangga kejayaan......Tima Kasih Pau...


1 comment:

attyfir said...

nasib kucen tu tak makan kumbang tu ye mira..hehehhehe ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...