Thursday, April 23, 2009

Office Lunch

Semalam aku berlunch ngan sebahagian member-member opis aku. Kitaorang lunch kat Restoran Anuar kat Kampung Baru. Ni pun kitaorang dah kira lewat sangat sampai kat sana. Perut jangan cakaplah lapa nyer...penat aku berpusing-pusing cari restoran ni. Korang tahu lah kampung baru tu macam mana kan. bukan main banyak cabang dan kedai makan. Ikut hati memang dah bengang sangat sebab cari kedai tak jumpa...pusing punya pusing akhirnya jumpa jugak. Nasib baik menu kawan aku nak order dulu. Kalau tak nak menunggu lagi....alamatnya kalau lambat makan beranginlah badan ku ini...

Muke ceria dalam perjalanan nak pegi makan....


Antara menu yang dah sampai kat meja. ada lagi menu aku tak sempat nak snap gambar sebab perut aku dah lapa giler dah....



2 comments:

baayah said...

amboi, byknya menu tu mira.......
seronokkn kalo sesekali kluar mkn ngan member2 opis ni...sapa yg belanja tu? boss ke?

Ummi Nuhlan said...

amboi..sakan noo kak mira mkan..ehheheh..
imah dulu masa study penah sekali je pi mkn kat kg baru...cafe oren kalo xsilap.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...