Sunday, June 12, 2011

Baby Julia genap 5 bulan

Alhamdulillah......hari ni genap baby aku Julia Marissa 5 bulan...alhamdulillah setakat ini kesihatan dan perkembangan baby Julia amat baik sekali...bulan ni kenalah baby Julia kena cucuk..harap2 tak demamlah ye...masa cucuk sebulan ngan 2 bulan Baby Julia demam...tapi demam kejap jek...orang cakap demam terkejut....tapi tapi gak kenkawan yang aku beranak pinak cakap...klu demam lepas injection tandanya bagus..tandanya ubat tu dan ada tindabalas...so far aku tengok demam biasa aje.....ok lah kot....tengok baby aku pun ok jek....

Ni ni mood baby aku ok sesangat...keja dia nak bergurau aje...aku pulak naik penat...so suh ayah dia plak sambung gurau...bergamba pun dia nak...sonok aku snap gamba dia tgh suka2 macam ni....

jomlah layan beberapa gambar baby aku nih...ni fresh pun aku ambik petang tadi...hehehehe

Anak manja ayah nih...ayah dia plak suka berkepit ngan anak manja dia...

Pose yang paling aku suka...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...