Saturday, June 4, 2011

Makan Satayyyyy

As salam pada mereka yang sudi polo blog aku nih.....mintak maaplah dah berapa hari aku tak update citer aku nih...aku sibuk arrr...pastu penat...tido pun awai sekarang tapi hari ni mood aku ok..baikkkkk.......jadi leh lah aku upload n citer sikit pasal aktiviti aku hari ni...

Hari tak ada aktiviti best pun...duduk umah jek..masak untuk lunch tuk hubby aku yang balik keja karang. Pastu jaga anak...kemas rumah..blah blah blah....ala keja macam surirumah yang bercuti sabtu ahad....apa lagi kalu bukan settlekan kerja umah...tapi petang aku keluar...ala bukan jauh sangat pun...keluar makan jek...tingin plak nak makan satay...aku ni bukanlah pengemar satay tapi kalu tingin tuk bercucuk2 gak lah aku leh habiskan....hehehehehe''

OK....aku cakap kat korank yek...sejak adanya Satay Station ni aku dah tak makan Satay Hj. Samuri...aku rasa tekak aku lebih nak makan satay station nih....walaupun agak mahal tapi berbaloi-baloi sengsangat.....kali ini aku makan kat branch...kat Bandar Tasik Permaisuri sebelum ni aku selalu makan kat Ampang tuh tapi ini dah dekat aku gi tempat dekat ajelah...Dari segi rasa langsung tak ubah dari Ampang tuh...sama...sejebik...kawasan pun aku suka kat sini lagi..kawasan terbuka...bebas mata memandang...kalau kat Ampang tu sesak sikit...yelah kawasan dalam umah...permandang pun situ jek..agak rimas lah....

Jom lah layan gamba yang aku snap dr kamera BB aku nih...kemera gabak maleh nak bawak...

Pandangan kedai dari Jauh

Turn hubby aku jaga anak....aku nak rehat jap


Baby aku ni tengah layan mata...baby aku ni biasa lepas mandi mesti tido...tapi nak kluar punya pasal dia terpospone tido dia...sib baik tak ngamok..

dalam duduk pun leh lelap...sah sah lah ngantuk sgt nih..

Air dah sampai....aku nye air apple asam boi...perrggghhh...mmg kat sini terbaekk lah....sedap sungguhhhhhh


Satay dah sampai....aku makan dulu ye...lapa....

hubby aku order mee rebus...sedapppp....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...