Monday, May 30, 2011

Makan2 Kat Yik Mun, Tg. Malim

Balik dari trolak... lepas selesai botakkan dan sunat Julia aku singgah makan kat Yik Mun, Tg Malim...pendek kata restoran yang jual PAU yang paling terkenal kat Tg. Malim nih....aku banyak kali gak makan Pau ni tapi selalu kawan yang tapaukan...kali ni aku nak makan fresh dari kedai....tapi memandangkan perut aku lapa....aku makan yang berat dulu...

Kedai ni biasa jek...bagi aku tak berapa kemas lah..pekerja pun banyak budak macam lepas sekolah jek....

Baby aku...hehehehehe

Air aku mintak limau asam boi....hampeh....pait...tak sedap langsung....

Aku order nasi ayam sebab aku lapa giler..last aku makan masa bekpes....tak kan nak makan Pau aje...

Ni hubby aku punya hidangan...Chicken Chop...rasanya terlalulah hampehnya...manis...semua manis...aku pangkah....

Aku nak order air lain...baby aku pun sibuk..mcm dia plak penin nak pilih air apa....pepun aku suka pix nih...

Dah kenyang....sekarang layan my baby plak..


Ibu sayang sangat Julia....anak manja Ibu

Lyn anak aku yang sekarang semakin suka isap jari...bukan setakat 1 jari kalu boleh semua jari pun dia nak sumbat...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Acara selingan...dinner permintaan dari Hubby aku.....simple tapi sedap....(akulah kata sedap)
Sambal Sotong......kali ni memang pedas.....terangkat punya pedas....terbakooo lidah aku...

Kangkung Goreng + Sutun.....aku punya..Hubby aku tak makan sayur...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...