Wednesday, May 25, 2011

Akhirnya..dapat gak...

Alhamdulillah....tima kasih my chayang (hubbylah sapa lagi kan) kerana belikan Chicken Pie nih...punyalah lama request baru hari ni dapat..pepun tima kasih lerr...

Aku suka sangat chicken pie kat Bakery Cottage ni...kedai ni kat Desa Pandan...tahlah mungkin bagi sesetengah orang biasa aje kot...tapi bagi aku sedap..cukup rasa...gebuzz..besar...yang paling menarik daging tuh...sedappp..freshhh...

Tapi yang tak bestnya tak ada yang Black Paper punya..yang ini sos mushroom..sedap gak tapi tak pedas...aku suka yang pedas..tak pe...aku dah request lagi kat hubby aku..mintak2 sok dia beli lagi...hehehehe...alasan jek...sebenarnya tak cukup dua..muahahahaha




Ha..ni plak pe'el terbaru baby aku..suka menyusu berbaring macam ni..sebelum ni tak pernah pun...sebelum ni suka berdiri..sekarang suka pesen macam ni plak...aku bukan apa...aku tak suka sebenarnya...kang tersedak ke apa aku gak yang susah....tapi hari ini aku ikut aje rentak dia sebab dok merengek nak menyusu tapi nak baring....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...