Friday, May 20, 2011

Sopink On9 lagi

Aku ni sekarang memang gila sopink On9...maklumlah dah anak kecik sekarang ni payah sikit nak sopink....jadi cara berbaik adalah sopink on9. Ok hari ni semua barang yang aku order datang sekali...sonoknya...aku biasalah bila sopink on9 ni mesti beli barang anak..aku punya 1 je..sekarang memang giler beli barang anak lah...comei....habis duit tak pe janji anak bergaya...hehehehe......ok ini adalah antara yang aku beli...buat masa sekarang ini yang terakhir tuk bulan ni aku beli on9...tapi kan...hubby aku pun dah berjangkit beli barang on9...tapi dia beli barang dia aje....aku yang selalu lebihkan anak....tuk diri sendiri dah tak pikir dah...

Blanket tuk aku pakai

Blanket tuk Baby manja aku...sweet tak..aku suka ngan blanket nih
very the calerpul...

3 helai legging tuk anak manja aku....

Haaaa ni aku punya....apa nama tak...tapi aksesori tuk
selitkan kat tudung...kasi cantik sikit...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...