Monday, May 23, 2011

Aku suka main CityVille

Aku sekarang ni memang gila main game CityVille kat Facebook nih..aku suka bukan apa....aku tengah main keja-keja ngan sorank nih..pendek kata pesaingan aku lah ....kejap aku depan kejap dia depan....baru best main bila ada persaingan macam nih...sekarang aku tengah gigih nak bila zoo...suka plak aku tengok minatang2 tu gerak...rasa meriah jek zoo aku tuh..hehehehe....ni aku dalam usaha nak besar kan tanah...tapi nak kena tunggu kenkawan yg lain kasi permit zioning dulu..dah cukup baru leh besar kan...hehehehehe

Zoo dalam pembinaan....ni zoo orang lain...

Dinner malam ni..beli aje...aku balik lambat tadi tak sempat nak g pasar...ni hubby aku beli sup meletop (tapi rasa x lah meletop mana pun) ni hubby aku punya dinner... satu pangai hubby aku nih..napsu makan bukan main tp makannyer sikit aje....last2 aku jugak yg d suruh makan..haiiii manalah bini dia nih tak makin memdebab...saba jek lah....

Ni set dinner aku...roti bakar ngan air peberat aku...horlicks aisss....tp roti bakar tu 2 set ye...1 set dah selamat masuk dalam perut...ni wat contoh dulu...muahahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...