Tuesday, May 24, 2011

Today my 10th Wedding Anniversary

Syukur alhamdulillah kehadrat Ilahi yang Maha Esa...hari ni genap usia perkahwinan aku 10tahun....satu jangkamasa yang panjang dah bagi aku...macam-macam kenangan manis, pahit, tawar dah kelat selama hidup berumahtangga nih...tapi kan aku rasa mcm baru kawin aje..maklumlah lama gak kami hidup berdua sebelum kehadiran anak sulung kami...

Apa yang paling bermakna bagi aku ialah kehadiran anak...dah lama aku tunggu dan bermacam-macam rawatan aku buat tapi semuanya tak berjaya sehinggalah aku dah tak tau nak buat apa..segala aku serahkan pada Allah....tapi syukur sangat...tahun lepas 2010 bulan 5 aku disahkan mengandung...aku sentiasa berdoa pada Allah..berikanlah aku hadiah (anak) untuk aku beri pada suami aku...dan tak sangka-sangka aku mengandung dan test ujian kehamilan tu aku balut dan serahkan pada suami tanda hadeyah perkahwinan...Ya Allah..gembiranya suami aku sampai buat aku nangis...hishhhh tak tau nak citer macam mana..tapi moment tu aku tak kan lupa sampai bila-bila...

Dan hari ini 25/5/2011 dapat aku timang adeyah aku nih....puteri aku nak suami...JULIA MARISSA BINTI MOHD JOHAR....lagi bertambahlah kegembiraan aku suami isteri...terima kasih Ya Allah

Masa kami masih berdua...sambut apa pun berdua aje...

Kini...hadiran anak kami...JULIA MARISSA
IBU sayang Julia.....sayang sangat-sangat.....begitu lama ibu tunggu kehadiran Julia...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...