Tuesday, June 7, 2011

Novel Nora Elena Aku Dah Sampai

Yeahhhhhh hari ni aku suka sangat2...suka kenapa?..suka sebab Novel Kasih Yang Suci yang aku order on9 tu dah sampai.ala sapa tak tau novel ni kan...novel citer Nora Elena yang tengah meletop kat TV3 tuh....aku memang kemaruk giler ngan citer nih....drama pun aku polo dalam novel pun aku nak polo...bukan apa...biasalah dalam drama ni mesti ada yg dah tambah perisa kasi sedap kan tapi bagi aku....aku lagi suka ikut novel..feel novel ni lain sikit...ia banyak bermain ngan emosi dan bayangan kita...di samping itu leh wat koleksi aku...

sapa2 yang rasa nak novel ni silalah beli kat kedai2 buku (tu pun kalu jumpa) tak pun order on9 jek...sebelum ni aku puas cari kat kedai2 buku..semua sold out...nak tak nak aku order on9 jek sebab klu order on9 ni gerenti dapat (on9 kat web alaf21) sbb kita dah bayo dulu..kalu nak tungguk stok sampai kat kedai takut habis gak....kang drama Nora Elena dah habis kat TV novelnyer tak dapat2...kang sapa yang rugi.....lu pikirkan sendiri.....




Aku tak nak cakap banyak-banyak...aku dah tak saba nak layan novel ni plak..so chau sin arr.....jumpa lagi kat next stori...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...