Wednesday, June 15, 2011

Kesian betul Maid nih..

Tengah aku termenung ngan member aku sorank nih tiba-tiba aku terpandang maid nih. Rasanya bukan sekali dua aku ternampak dia tapi boleh dikatakan berhari-hari. Asal petang jek mesti maid ni cuci keter tuan dia dah lah petang tu panas giler di suruhkan pulak maid dia cuci kereta dengan berbekalkan sebuah baldi kecik...cuba bayangkan tinggalnya kat condo parking kereta luar kondo nak kena jalan jauh plak tuh kena plak ulang alik bawak air dengan baldi kecik nih....naik kesian aku tengok maid nih...kurus keding haaa....kalau aku anto aje kete tuh kat car wash...gerenti bersih...

Tah lah orang nih kan...dah kaya tapi kedekut pulak keluarkan duit tuk cuci kereta...mmg iya dia baya gaji maid nih tapi agak-agaklah....hari-hari cuci kereta tiap petang...bersih ker....aku tengok lagi teruk ada lah....makin burukssss itu kereta....hahahahaha


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...