Tuesday, May 19, 2009

Adik Asward

Asward ni anak pada member suami aku iaitu Man. Man ni memang kaki bola cam somi aku jugak. ni pun lepas game bola lah ni...nasib baik menang 6-1 beb...so aku dengan rela hati nyer membelanjakan mereka makan malam. Isteri Man ni nurse dan shift malam so terpaksalah Man bawak asward ni. Mula-mula asward langsung tak nak ngan aku...dia asyik merayap aje. Aku pun apa lagi ambiklah gambar dia...mak aiii suka bergambar rupanya...siap dia kasi pose-pose menarik tu...lagi banyak aku ambik lagi dia suka...baru dia duduk diam....apa-apa pun asward..asward memang comei...

Jangan makan cokelat nanti gigi rosak...tengok gigi award...semua elok kan...


Tanda keamanan dunia




Pose istimewa asward bagi aku..hihihihi


Ni plak asward bersama papa dia yang tercinta...



4 comments:

MAMADANISH78 said...

mira....
muka aswad ni mmg iras mcm muka anak kawan mamadanish la....sama betul....terkejut gak masa tgk td...uuhuhuhuuuu

MAMADANISH78 said...

tapi nama dia Afiq..bukan aswad....tp mmg sama sekali la....:)

Puan Iza said...

Comel...

attyfir said...

pandai post nie..leh jd model..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...