Thursday, May 14, 2009

Perkawenan Arin & Huda

Sebenarnya perkahwinan ni telah berlangsung pada Hari Cuti Am pada Sabtu lepas bersamaan 9 May 2009. aku lambat update sikit sebab nak bagi lalu kat N3 mother days...Ini adalah perkahwinan adik lelaki K.zue kenalan kat FP...sapa yang biasa layan FP mesti tau punye...mesti tau TKB...

Aku sampai agak lewat sebab nyer suami aku bekerja...balik plak lambat..jadi aku pun lewat jugaklah sampai..tapi kali ni tak sesat tau...lancar je aku gi umah k.zue tu tak macam mula-mula aku nak kesana....ok...sampai-sampai aku tengok semua pakat dok posink...aku pun posink jugak...pastu baru makan...masa makan tu diorang posink jugak...heeeyyy ni tak leh jadi ni...aku makan sikit je...sebab aku lebih gila posink dari makan...air je aku minum banyak sampai kenyang yang terlampau...

Aku gumbira sekali...dapat berjumpa secara LIVE member TKB & FP ni ..antara K.zue, Pau, Watie, Pidah, Ila, Syu, Fazzarina, Dana dan Kak Baayah datang jauh dari Teluk Intan Perak...yang lain tu aku tak sempat jumpa...mereka dah blah.....apa-apa pun best sangat momment tu...rasanyer macam majlis kitaorang plak...hehehehe....tompang glamor


Bergambar kenangan ngan mempelai...Selamat Pengantin Baru pada Arin & Huda

Berbaris Ha...ibuk-ibuk dan dara TKB nih ha....Ada gaya jadi model tak...hihihihi






Bersama kenkawan yang spoting habis


Aku ngan hubby...masa ni dah lepak dah...kenyang sangat pastu penat...penat ketawa


Posink lagi...ramai-ramai ngan member TKB ngan FP..

Amboi Watie...sempat lagi bagi post manje.....


Barisan kenkawan yang selalu kitaorang komprem


Tuan tanah ngan sepupu bersama Paksik PI (pancing ikan..bukan pancing orang ye)


Pau ngan famili...aku sempat ambik aura dia...mintak-mintaklah berjangkit...Pau sekarang tengah hamil anak ketiga...anak-anak pau ni kiut sangat-sangat...semua orang suka...aku pun suka....tapi farah je cam tak suke aku....hihihihi



zwani.com myspace graphic comments

Lepas dari kenduri ni..aku terus balik kampung kat kampung pulau, Labu...aku balik kejap je sebab nak anta barang dan berborak-borak ngak pak sedara suami aku...tengok syok-syok berborak dapat plak panggilan kecemasan...anak member suami aku meninggal dunia..kena langgar dek keter kat depan rumah....so aku terpaksa minta diri untuk menziarah famili kawan suami aku tuh...tapi aku x de ambik gambar...orang tengah sedih tak kan aku sibuk nak rakam muka diaorang kan...kang silap ari bulan kena halau plak.....kwang kwang kwang...

8 comments:

Ciklinn said...

alahai kak.... linn tak sempat jumpa akak kan...linn kena balik cepat sbb ada kenduri gak mlm tu kat kg....huhhuhuhu

meriah ha tgok korang bergather2..... huhuhuhh

Ciklinn said...

eh akak dapat tak koemn linn yg 1st tadi?

Mira said...
This comment has been removed by the author.
Syima ~Mama Kyra~ said...

Mira pegi ek kenduri adik k.zue. Saya tak gie arr..dpt jemputan gak sbb blk rembau arr..

Psst..Mira kena tagged...sila ambil tag kat my blog ye. :D

attyfir said...

mira sungguh meriah,,terkilan tk dpt jumpa mira..

Eyzamiel said...

eyza selalu gak baca fp mira ngan kengkawan... terutamanya kak zai tu.... tapi eyza x de fp.... nasib baik mira dah bukak blog.. dpt gak tukar2 criter....

mama idzareef said...

hai..thanks singgah my blog..salam perkenalan..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Mira....
sabtu ni dilla tolak dari sini kul 7.30 pagi
Open jek gate kita terus masuk erk....

Gi pagi2 best sikit tak panas kan(hehehhehe)

Meriahnya umah kak azue
rugi kawe tak dan nak gi sini erk Mira

nanti boleh nembak ngan D60 tu erk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...