Wednesday, May 13, 2009

Mother Days Celebration

Assalamualikum Semua...... Ya Ampun.....lupa sangat nak update citer pasal Mother Days ni...punyalah banyak bahan perencah nak update sampai hari yang bermakna ni plak aku boleh lupa....ok ok..dipendekkan cerita....ni masa sambutan secara kecil-kecilan yang disediakan oleh aku untuk mama aku..ala simple je..aku beli kek ngan KFC je...nak masak malas...aku pun nak berehat macam ibu-ibu yang lain walaupun aku belum bergelar ibu...hehehehehe.... "HAPPY MOTHER DAYS MAMA.........Kaulah Ratu Hati Ku....Muaahhhhhhhhhhhhh"

Kek untuk Mama aku...beli pilih yang kurang manis...sebab Mama aku ada kencing manis...




Acara potong kek oleh Mama aku


Sebahagian hidangan segera yang aku beli....apa lagi KFC lah...senang












JEMPUT MAKAN SEMUA......JEMPUT JE...KALAU NAK MAKAN KENALAH BELI SENDIRI YE....

6 comments:

sue-ab said...

terliur tau...tak secret recipe tu...best nya kalau ada skali kat situ..

attyfir said...

adeh...lapo lak..tgk kfc ngn kek..

Syima ~Mama Kyra~ said...

terliur tgk wedges tu..dahla my fav. tuh

Puan Iza said...

sedapnya kek secret recipe tu...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

happy mother's day miera pada momma
moga dikasihi sellau.....

** wah penangan D60
mengerlp no, best aaa Miera
lepas ni boleh posing lagik
banyak tempat yang miera selalu pergi
shuntek...........

☆ lieya latif ☆ said...

hai kak mira, eh eh akak pun ade blog ke....lieya selalu gak masuk FP akak heheheheh

re: oo pasal broadband tu, lieya pakai celcom punye....biasenye offer celcom ade 3 jenis broadband, tige2 tu bergantung pada tahap kelajuan.....better amik yg laju cam lieya tu....best sikit he he he

cam lieya ni starting kene bayar rm100, bulan2 rm50...tu sebab government promotion, kalo harga asal, starting die kene bayar dlm rm300 lebih, bulan2 plak tgk pakej yg kite amik tu camne....lieya pakai gak streamyx kat umah...broadband ni senang nak bwak gi mane2 kak....he he e

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...