Thursday, May 21, 2009

Dinner @ R&R Kinrara

Ni citer ari Selasa lepas....sebenarnya ni dinner tak dirancang. Biasalah Team Ketupat Bawang mesti plan untuk berjimba sesama....maka masa dan tempat pun telah ditetapkan. Lepas Isyak aku ngan somi pun berderaslah kesana. Aku sampai je mereka semua dah sampai. Macam biasalah aku yang selalu lambat.

Kitaorang memang plan nak makan satay tapi tak kan nak makan satay je kan...tak rock lah..hihihihi kami bersepakat sorang bawak 1 hidangan.

Aku bawak Pelbagai jenis air. Ada air laici kotak, Soya kotak ngan ais gas Strawbery.

Kak Zue bawak buah mangga plus buah pala.

Dana bawak Fetucini...eemmmm sedap sangat-sangat. Aku siap mintak resipi kat dia lagi...

Watie bawak buah kunin...eemmm wangi giler bau buah ni...mengoda habis.

Wawa bawak roti john

Ila....x bawak apa-apa tapi dia kasi kami munger matahari...aku suka sangat..sebab cute...

Salleh plak bawak kek-kek dari starbuk....banyak tuh...semua cedap...

Korang layan gambar kat sini....gempak sangat-sangat...hihihihihi......makan sambil ketawa tak henggat dunia....kah kah kahhhhhhh

Ini dia antara makanan yg dibawa sendiri oleh kami...

Kaum lelaki yang sporting giler malam tuh...cayalah abang-abang semua...


Para Wanita yang tak kering gusi...asyik katawa dan makan...






Dah kenyang...sekarang sessi bergambar dan salleh bagi kami keychain dari Pulau Redang sebab dia baru balik dari Holiday kat sana..




Kami nak balik dah...sebelum tu masing-masing bergambar dulu ngan cik matahari pemberian dari cik. ila

2 comments:

Cheritera Kami said...

Abes banjir ketiak aku penat gelak ngan korang....hahahhahahahha

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

wah berjimba dengan salleh ya miera, best! gathering cam ni memang sronok. silaurrahim TKB memmang uttuh

Gambar zoo mesti lagi power kan
hehhehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...