Saturday, May 2, 2009

P'Kawenan Man & Zai

Hari ini aku bersama ngan geng-geng suami aku nak ke majlis perkahwinan member dorang kat Puchong. Sebelum tu aku nak ucapkan 'SELAMAT PENGANTIN BARU' pada mereka yang telah menjadi suami isteri semalam...

Aku sampai rumah peranten agak lewat..pukul 2.30 petang baru sampai...diaorang dah lepas sanding dah...aku sampai-sampai je diaorang tengah sibk bergambar dan potong kek...orang pun dah tak ramai..semua ni gara-gara member somi yg lewat sebab bekeja...apa boleh buat kan...lambat pun lambatlah asalkan pegi dan sampai....jadi sampai2 je kitaorang terus aje makan..perut pun dah lapa giler...nasib naik makanan semuanyer sedap...senang hati...makan pun tak berebut sangat sebab ramai dah balik....jadi gambar pun tak banyaklah ye...korang layan ajelah beberapa pic yang ada...ini aje yang sempat....aku dah tak tahan dah...panas giler...mood daku pun dah kureng baikkkk...


ad jemputan dari mempelai...dah sebulan dia kasi kad ni...tandanyer kena datang bawak adiah tuh.....wakakakakaka



Berkumpul ngan geng-geng somi aku...kitaorang konvoi gi umah perempuan...kalau sesat semua pun sesat...kah kah kah

Aku bersama somi aku yang tercinta.......


Ini antara pic dengan perenten...tak banyak mana pun..peranten sibuk ngan tetamu...aku tak kisah pun asalkan perot aku kenyang....aku dah suke hati...




Ini antara makanan yg aku makan...makanan dia sedap sangat...somi aku makan sampai tambah 3 kali..sambal belacan dia memang sedap giler...power giler....kek tu plak peranten pompoan yg gi anta kat meja kitaorang...macam tau-tau aje aku suka makan kek....hihihihi


Sebelum balik aku sempat lagi berpossing ngan somi aku...abis tu mempelai sibuk dengan bergambar aku pun bergambar sekali lahhh..hihihihi...tak salah kan...

2 comments:

Idida Aziz said...

sori mira baru pasan komen...ada blog gak yer rupanya..dh add link kay...so lps ni sll la nengok mira apdet...

baju pengantik ppuan tu agak unik ler

attyfir said...

baju pengantin tu utk ptg kek kan mira..

mira ngn hubby pun mcm peranten hah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...