Sunday, May 24, 2009

Ulangtahun Perkahwinan Aku

Pejam celik pejam celik besok dah 8 tahun kami melayari alam rumahtangga bersama. Alhamdulilah walaupun aku belum memiliki cahayamata tapi hidup aku sungguh bahagia sekali kerana Allah telah memberikan aku seorang suami yang amat penyanyang dan mencintai aku dan menerima aku seadanyer.

Berdebar sewaktu diakad nikah oleh tok Kadi


Kenangan dihari persandingan.....aku menci sangat sebab masa ni aku gemuk sangat...orang nak kawin kurus tapi aku terbalik plak....kakakakaka


11 comments:

amirul said...

Salam,
1st, saya&isteri ucapkan selamat ulangtahun ke 8 semoga di panjangkan usia perkawinan kalian hingga keakhir hayat...kebahagianan rumahtangga teletak pada diri kita sendiri....

P/S: saya dengan isteri pun masih belum dikurniakan zuriat...usia perkawinan kami dah nak masuk 7 tahun, mungkin belum ada rezeki lagi agaknya...walaubagaimanapun kami tetap bahagia berdua..

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Mira....appy anibessry
moga kebahagiaan milik kalian. Mesra riang ada pada sifat hang Miera. U ur very nice person! Happy go luckly. abang Jo jugak. So u alls memang best.

ada plan nih. Nak buat Photoshoot utk miera sempena anibessery. Bukan jun insya allah free. Boleh kita buat kat Putrajaya. Carikan date yang free & inform me. kak dod akan tarek dua tiga orang photographer utk shoot edisi khas buat Miera ni, camana?

NizA said...

happy anniversary kak!!!semoga berbahagia selamanyer...

Puan Iza said...

Mira, selamat ulangtahun yang ke-8...semoga bahagia selalu...insyaallah, mudah2an dikurniakan cahayamata....

kucingorengemok said...

haha, ini boleh dinamakan melanggar hukum alam... tapi ok la, skrg boleh bangga dah slim-melim, hehe :)

mama idzareef said...

happy anniversary..sy py anniversary pn tak lama lg..dlm 3 hari je lg..hehe

sue-ab said...

hepi aneveseri ye mira n suami...sama la kita...

watie said...

mak aiii kak tok kadi tu... rapat tuk ngan abg johar.. wakakaka.. sure mamat tu pucat lesi tu.. hehehe

hepi 8th anniversary kak...

Erna said...

Mira, salam kenal...
& hepi anniversary to u & ur hubby.
Sudah 8 tahun ye....wah lama tu.... :)

mamathitam said...

Salam....tahniah atas ulang tahun perkahwinan.......takpe kurus selepas kawin jgn gemuk selepas kawin.......

ninie's corner said...

hepi anniversary.....semoga cepat dpt cahayamata & sentiasa ceria.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...