Monday, May 11, 2009

Balik Kg Kejap

Kalau nak ikut ceritanyer...sebelum aku balik kampung ni aku menghadiri ke Majlis Perkahwinan adik K.Zue..tapi aku belum update lagi citer tuh...yg itu nanti aku updatekan kendian nyer...aku nak citer masa aku balik kg...ala balik pun kejap je sebab aku nak anta stok Cocoa Collagen kat sepupu aku tuh...duduk pun tak lama..sebab husband aku dapat panggilan member dia punye anak meninggal dunia kena langgar kereta depan rumah. So ni lah beberapa aksi kami beraksi..yang ini aku pakai kamera D60 tuh....masa kat kenduri kawin tu aku pakai kemera compact olympus sebab kemera ni dalam bag malas nak pasang-pasang...

Sempat lagi peace tuhhh


Masa ni aku dalam kekenyangan, kepenatan dan kemengantukkan yang teramat..muka pun dah muka seposen je...


Dah pegang bantal...alamatnya nak landing lah tuhh


Aku nak possing kejap...




Ni plak sepupu husband aku...IZHAR...ni pun boleh tahan bergambar jugak...ni kes berjangkit ngan aku lah ni..aku memang suka bergambar nak ambik gambar....kemana-mana mesti nak ada gambar...hihihihihi






Macam mana ok tak aku ambik nih...ala baru belajar lah...masih zero lagi....ada lagi gambar iaitu mekar bunga keliling rumah...yang itu lain kali lah aku sambung ye...aku nak update citer orang kawin dulu..kang basi plak...

3 comments:

ninie's corner said...

wah.....cantik la kualiti pic nye, suke sgt.....

Puan Iza said...

Wah! amik gambar guna kamera baru ek...cantik gambar2...

attyfir said...

okeh tu mira..cantek gambonya ..tak pe bljr slow2..nanti mesti terror

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...