Friday, May 15, 2009

Jawab Tag

Glitter Words


Kena tag oleh Syima

1) BILA KALI TERAKHIR CUCI TOILET?
Dah lama tak cuci toilet...hehehehe bukan tak cuci maksud aku..bukan aku yang cuci..tapi suami aku yg cuci...aku dah letak jawatan dalam cuci toilet nih...hehehehe

2) PENCUCI APA YG DIGUNAKAN?
Macam-macam aku beli tapi yang aku perasan somi aku tetap pakai chlorox...dia pakai sembur je kat dinding dan lantai...pastu tinggal...lepas aku tengok dia sembur aje..so so good...berkilat toilet umah aku ni...boleh tido...wakakakaka..aku tipu je....

3) DALAM 1 MINGGU, BERAPA KALI MOP LANTAI?
Ni paling aku suka dan menyampah...suka bila ada mood menyampah bila asyik kena mop aje..dalam seminggu tu adalah 3-4 kali mop...bab ni aku cerewet sikit...aku mesti nak tile umah aku ni sentiasa berkilat...lepas pakai bahan pencuci lantai aku mesti mop balik ngan air bersih...kasi lagi kilat...

4) APA TUGAS TERAKHIR ANDA SEBELUM MENJELANG MALAM?
aku akan pastikan semuanyer clear...pinggan dan cuci..yg kering masukkan dalam kabinet..air semua dah masak..rumah kemas dan bersih...bila dah puas hati baru masuk bilik...dan tido...arrggghhhh masa ni baru senang hati nak tido..

5) APA MENU HIDANGAN MAKAN MALAM PALING SIMPLE?
Makan roti atau biskut cicah air milo panas...cukuplah...aku kalau malas memang dah tak makan makanan berat nih...

6) MINUMAN SELALU DIBUAT WAKTU PAGI
Aku akan pastikan aku sentiasa minium Cocoa Collagen....

7) SEBELUM TIDO APA YG AKAN DILAKUKAN?
Sikat rambut, pakai lotion, belek muka sikit...on aircond...tutup tv n tutp lampu...pastu zzzzzzzzzzz

8) HARUS JAWAB TAG....
Kepada mereka yang sudi....(tak ada paksaan)


Glitter Words


zwani.com myspace graphic comments

1 comment:

Ciklinn said...

ya makan mlm kita yg sama... hehheheh lin malas nak masak benanrnya..makanya anak beranak mkn besikut ka roti ka cicah milo... hehhehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...