Thursday, May 28, 2009

Aku @ Zoo Negara (Part 3)

Ok Ok kali ni aku nak tunjuk kat korang member-member Photographer yang ikut serta dalam outing tersebut. Korang tengok tu...semua senjata panjang-panjang...tu sebab dorang leh zoom binatang yang jauh-jauh..yang aku pun pendek je..biasa je.. nak shoot pun terhad...so terpaksalah aku mencilop beberapa gambar haiwan dari dorang ni...harap-harap dorang tak marah lah ye...aku simpan buat koleksi je tak publish pun kat sini...hehehehe

Aku cukup suka tengok dorang shoot..macam-macam gaya...haiwan tu relek je...kitaorang plak yang lebey-lebey....wakakakaka


Tu dia senjata mereka.......bulu idung binatang pun leh dorang fokus...eeee... jeles aku tau..




Ha korang tengok kalau tak caya......sessi mengambil gambar...bukan main tertonggeng sorang tuh....ard kot tak silap aku nama nyer...


Masa no dah letih dah...tapi shoot tetap shoot...




Apa yang di tembak oleh pidah yekkk.....ko tembak minatang je orang PIDAH....


Abang Meor yang sporting...semua ilmu dicurahnyer...x kedekut ilmu langsung...semua pun ok...mencurah-curah ilmu diaorang kasi..aku je yang blur...sebab semangat jenjalan aku lebih dari shoot...wakakakaka




Apa agaknyer mereka bincang ye....aku tak pasang telinga arr...aku sibuk tangkap gambar K.DOD N THE GENG


OK INI SAJA UNTUK HARI INI...BESOK AKU UPLOAD LAGI..KORANG BORING KE ATAU NAK DENGAR LAGI CITER AKU HI...KALAU NAK DENGAR TUNGGU ESOK YE...BERSAMBUNG......

5 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

wah kak......best ye...ada club lg tu...tingin2 la..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

salam kak mira
wah...dah ada blog jugak yerk....
welcome....dulu selalu gark masuk fp kak mira...tp x tinggal jejak...he he he he

wah...seronok erk join photog2 pro tu....best ler....leh tuntut ilmu....hu hu hu

zana link k ngan kak mira....

btw.....if sudi, boleh ler undi batrice for toddler super model contest yerk....entry zana dah up kat blog...he he he

Unknown said...

hai mira.. mana gambor penghuni zoo tu.. nak juga tengok gambor unta tersengeh depan kamera.. he he..

Hachik Khau said...

Uuuuumanggaiiiiiiiiii

BAPAK panjang eh dorg nyer lens.... Agaks² abg Meor leh bagi pinjam sebulan ke Lens dia tu... hu hu hu

Mr Amin said...

hidup Mira n Johar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...