Friday, May 1, 2009

Game Bola Sepak

Petang semalam (Jumaat) aku ikut laki aku pergi game bola kat Taman Ulu Pudu..Balik keja terus ke sana...aku memang selalu ikut laki tuh...bagi semangat...orang cakap disebalik kejayaan suami tu ada sokongan isteri kat belakang....aku lah tuh...hihihihihi....tapi kali ni malang sungguh team laki aku...kalah teruk beb......5-0...buat malu aku je...hihihihihi




Inilah kudapan aku masa tengok game bola ni..rasa nyer kalau tak gigit apa-apa tak sah...Aku siap beli kacang ngan air teh 'O' ais...yelah kan duduk kat padang ni mesti panas dan dahaga...sebelum apa-apa aku stadbylah makanan dan minuman dulu....

Unit unit berkuda....aku bukannyer nak tengok bro berkuda ni..tapi aku terpegun betul tengok kuda nih...besa dan mantap....sihat betol kuda tuh...aku rasa macam nak naik je...

1 comment:

attyfir said...

salam mira..
takpe..yg penting mira dah kasi sokongan padu kalah menang tolak tepi..

happy weekend

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...