Thursday, May 7, 2009

Hadiah Anibeseri

Alhamdulillah....seronoknye aku hari ni...kalau nak ikutkan perancangan aku balik keja nak pegi hospital lawan member FP iaitu Salleh yang kena demam denggi tapi hubby aku ajak gi Mid Valley plak. Dia cakap nak bagi hadiah kat aku...sempena Anniversary ke-8 kitaorang pada 25 Mei ni... aku mulanye naik hairan...apasal awal sangat nak bagi hadiah...dan aku tak tahu dia nak beli apa...tapi aku ada merengek nak kamera DSLR tapi hubby aku cakap nanti dulu...So sampai aje Mid Valley husband suruh cari kedai kamera....ha.....entah-entah nak tunaikan permintaan aku kot....yahoooo.....betol tanggapan aku...husband aku nak beli kamera DSLR untuk aku...Ya Allah..syukur alhaAlign Centermdulillah...akhirnyer tercapai permintaan aku selama ni....tima kasih Bang sebab belikan kamera ni...habis duit abang....hehehehe sapa lagi nak habiskan kalau tak isteri sendiri kan...Abang...I LUV U

Masa ni tengah pilih...nak beli Canon 1000D ke atau Nikon 60D..setelah minta pendapat jurujual...aku ngan hubby pilih DSLR Nikon 60D


Ni gambar kucen aku...aku test pakai kamera Nikon 60D..cantik woooo gambar nyer....aku puas hati sangat-sangat..gambar ni aku langsung tak edit...original punya....


Lepas beli kamera...aku teman huby aku beli kasut bola plak....lagi pun besok hubby aku ada lawan bola...


SAYANG ABANG

zwani.com myspace graphic comments

7 comments:

Cheritera Kami said...

Welcome to the club...pasni sakan ar kau menembak erk mira...

Cheritera Kami said...

Welcome to the club...pasni sakan ar kau menembak erk mira...

attyfir said...

beshnya myra..dpt apa yg dihajatkan..tahniah..ye..

ninie's corner said...

wah..........seronoknye dpt camera baru...ninie pun bercita2 nak kan camera mcm tu tau, tp blum rezeki lg..........

L.E.E.Z.D.Z.A said...

wah bestnyer mira dpt hadiah. nk gk bleh???hehehe
happy aniversery!!!

Syima ~Mama Kyra~ said...

wah..bestnya dpt hadiah mahal :)
Pas ni sakanla tembak gmbr :D

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam miera
ya Bravooooo!!!!!
Lepas ni kena rajin nembak erk
jangan lupa outing ngan abang meor tu miera
Selamat menyambut anibessery miera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...