Monday, June 22, 2009

Avon & Lawat Iezah @PPUKM

Assalamualikum kenkawan ku semua. Apa kabar hari ni..Sihat...aku harap semuanya sihat ye..ok ni aku nak citer pasal bungkusan dari Pos Ekspress...sapa plak yang kasi yek...apa plak bendanyer...rajin nyer kenkawan aku pos barang ke pejabat aku nih...heheheheh tapi aku suka..budak kat opis ni pun dah tahu dah..kalau ada pos datang mesti cari aku...lagi pun aku memang suka sopink online..tapi sekarang ni jarang sikit nak bersopink sebab aku dah sopink sendiri kat sopink komplek...tunggu bill credit card aje..hehehehe
Rupanya dari kawan lama aku iaitu Cik. Vivianne...chinese girl tapi kalau cakap melayu mmg fasih giler..mesti org ingat dia melayu...dia ni mmg rajin pos kan aku katalog avon ni..ye lah nak jumpa jauh so dia pos aje buku2 ni...aku sms order bayar m2u dan pos lagi barang. Tapi yang bestnya pos penghantaran semua ditanggung beres oleh dia...ngan aku jek pree tapi ngan orang lain kena charge kot..aku rasalah..pree pun sebab aku banyak order..bukan barang aku sorang pun tapi cencapur ngan member opis nih...ha kan jimat...rasanya apa yg aku order nak cover ngan kos penghantaran pun dia stay untung lagi .... tp yang penting...aku senang...hehehehehe



Ni plak aku gi melawat member cyber aku dari FP iaitu Iezah aku gi melawat dia kat PPUKM aku pegi pun masa balik keja. Aku tak tahu dia sakit apa sebab N3 dia..dia rahsiakan dulu tapi sekarang aku dah tahu...tapi dia amanahkan supaya rahsia dulu...sebab dia sendiri akan bagi tahu nak N3 terbaru dia. So sebagai pemegangan amanah akan aku simpan rahsia tu...biarkan dia sendiri yang ucapkan...
Kawan Iezah dari kampung pun datang melawat...tapi sepanjang kat sana. Mulut aku jek yang bercakap tak henti2...hehehehehe




Ni plak Mr. Amin hubby pada Iezah...yang aku pelik pada Mr. Amin ni..kalau jumpa bukan main pemalu lagi tapi kalau dalam FP bukan main dia komen...tapi semalam aku berjaya menghilangkan sifat malunya pada aku...ala ngan aku tak yah nak malu-malu..belasah jek...
OPPSSSS...N3 makan2 tuh aku akan update lepas citer ni yek..sebenarnya External HD aku tertinggal kat opis hubby aku...dah lah tu..hubby aku tak masuk opis 2 hari...esok baru nak ambik..nantilah aku update...kebetulan gambar ni ada dalam Minah Olympus aku..tu yg aku terus transfer masuk komputer opis nih...dan terus aku update....

5 comments:

ninie's corner said...

semoga kak iezah cepat sembuh sepenuhnye.....

Ciklinn said...

semoga kwan akak cepat sembuh yer..

attyfir said...

semoga iezah cepat sembuh

cikbedahlaser said...

semoga kak iezah sihat...n kuat pasni...
tak sbr nk tgu kak iezah cerita...


ah..akak tu..mmg byk ckp..
smpi sy leh jd pendiam...
heheheehehehehhe

Erna said...

Wah..samalah kita...hehehe besh kan shopping on9 ni..... boleh ketagih gitu hehehe... sampai kan pnah sekali tu, selama 2 minggu berturut2, poslaju hantar barang ari2...hahahah...teruk btul...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...