Tuesday, June 30, 2009

Besday Nuyin, Wana & Anibeseri CTOne

Pada 25hb Jun bertempat kat Restoran JM Bariani House, Bandar Baru Bangi telah berlansungnya majlis Hari Jadi anak Kzue iaitu Nuyin yang ke 5 Tahun. Disamping tu jugak ada majlis hari jadi wana dan majlis surprise untuk CTOne sempena Aniberseri dia yang ke 10 tahun.tarikh yg sama jugak aku terkezut dapat berita kematian MJ..sungguh tak sangka sangat...aku sedih jugak tau sebab aku minat ngan MJ nih..

Kita sambung balik citer tadi...ok ramai jugak kenkawan yang hadir..iaitu tuan tanah..Kak Azue n Famili, Wana N Famili, CTOne N famili, aku ngan laling aku, watie ngan arin, pidah ngan somi dia, wawa, ila, wiera ngan si iman yg manus, kak yatt, salleharon, Pau N famili, Dana, Abang Meor N Famili..eemmm ada lagi tak nama yang aku tertinggal..kalau aku tak sebut kat sini..aku mintak maap ye...ramai sehhh..dan yang paling best iaitu tuan restoran dan para pekerja yang sporting giler dan memberikan layanan VVIP pada kitaorang. Abang Rahim pun suka sangat TKB ni...ada masa Abang Rahim pun nak join kitaorang yang sentiasa ramah. Nak nak aku...suka sangat menyakat. Paling aku suka nyakat ialah Kak DOD...bukan main marah lagi dia kalau aku ambik gambo dia...lagi dia marah lagi aku suka..wakakakaka...apa pun aku sayang sangat kat kenkawan aku..tak kiralah sesiapa pun. kalau dah namanya kawan aku..aku sayang..hehehehehehe jomlah layan beberapa piccas yg aku letak kat sini..kalau nak ikutkan kat gmbr majlis ni aje ada seribu lebih..mana boleh letak semua kan..kat cukup page blog nih...so ni aje yg aku pilih untuk tatapan korang semua..muah..muah..muahhh




Gambar ni aku ambik dari koleksi Abang Meor..







Nyanyi besday song untuk Nuyin




Besday untuk wana plak...dengan sportingnya hubby wana cium wana...so sweettt




CTOne ngan hubby dan anak-anak meniup kek anibeseri...CT nangis beb...terkezut dengan kejutan dari kami


Aku cilok gamba dari Kak DOD...aku ngan my honey....i luv U HONEY


Apasal muka aku berkerut tuh....buruk betol













































4 comments:

attyfir said...

memang happening kalo tkb berkumpul

fazilzura said...

WAHHH MERIAH NYEEE

OH JM BRIYANI bangi yek..
adik ipoq ku keje kat subang nye cwangan ..

MAMADANISH78 said...

meriahnya tgk gambar dr koleksi mira ni....happy betol semuanya..pastu baju pulak kale merah menyala...lagi laaaaaa happening sakan...
wah2....romantiknya dia dgn cik abang....uuhuhuuu...i likeeeeee..

norryabby said...

Happeningnya uols punyer party......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...