Monday, June 8, 2009

Karok @ Red Boxria. SOGO

Aku cuti 2 hari (isnin ngan selasa) aku saje-saje apply cuti..agi pun memang cuti berlambak-lambak langsung tak ambik sejak Januari. Malangnyer Bos aku call semalam suruh masuk keja hari ni (selasa) sebab ada kerja urgent yg terpaksa aku settlekan...ni yang paling aku tak suka nih....orang nak mesra ngan husband pun tak leh....ada je keja menanti...tu yang aku suka off HP tuh... Mengikut perancangan...aku dan suami nak bermesra-mesra kat Kemeren Helen tapi plan kami tak menjadi sebab aku kepenatan sebab kenduri kawen sepupu dan lari sana lari sini. buat menyebuk...so aku ambik keputusan untuk berehat dan jenjalan kat KL ni jelah..Bila cuti je..apa lagi..plan kami mesti berkarok...bulan lepas berkarok kat Low Yatt kali ni kat SOGO plak...kali berkarok bertiga je...ajak kawan suami aku yang kebetulan pun cuti sama...Mat Rock namanyer...panggilan manje je...aku ngan rock ni mmg dah biasa dah..kalau bercuti pun memang bawak dia..dia bujang..leh buat teman somi aku tuh...sebab kami bertiga ni memang suka karok.....Dari tengah hari sampai ke petang kami berkarok .... tak henggat dunio betol....lepas karok aku ngan husband aku pusing2 sekitar taman burung, tasik perdana dan taman rama-rama. tapi tak masuk pun sebab hari dan petang..lalu aje lah..nanti cuti kami seterusnya kami nak jenjalan kat sana plak...tunggulah bila semua kerja dan selosai...



Aku ni cam biasalah...gile posink...kalau rock ni mmg dah paham bona ngan perangai aku..so aku tak lah malu sangat ngan dia..tu sebab aku suka bawak rock ni..sporting gitew




Sementera menunggu suami terchinta kat kaunter tu...aku suruh rock ambik gamba..posink sana posink sini...rock ni ikut aje...kalau member bujang yang lain mesti dorang naik pelik ngan perangai bini johar ni....wakakakaka




Bilik karok kami...hehehehehe no.3...aku mmg suka no.3..apa-apa pun aku mesti dapat no. 3..


Mat Rock...nama sebenar Amat...


Air pilihan pertama...memandangkan air boleh refill sesuka hati...aku ambik pelbagai jenis air tapi minum segelas je..yang selebihnya 2 orang jejaka ni lah yang habiskan...dan aku telah minum 4 cawan coffee mocha. Ya ampun sesungguhnyer aku mmg suka coffee mocha tu...sedap giler..kaw kaw lagih...




Ni plak makanan yang menjadi pilihan aku..memangkan menu adalah terhad iaitu keli masak cili padi dan set ayam masak merah aku lebih memilih ayam...sebab aku tak makan ikan keli..aku cuma cilok sambal dari pinggan suami ku itu...wakakakaka..tapi serius aku cakap...makanan kat sini sedap...air korang minumlah banyak mana...minum sampai kembung....




Gambar mat rock ngan suami aku tengah makan...masing-masing kebulur nih..gamba aku...sori x ada...




Dah kenyang....sekarang time untuk karok sampai ilang sore..












Dah nak balik da....cukup time


Sebelum balik...posink lagi...wakakakaka



13 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Salam Mira;
Wah..nyanyi pun sempat kontrol cun ni. Mesti time ni belum sampai part 'tarik' ni..heheh

Neeza.Areef said...

mkn mkn..pstu nyanyi..nyanyi nyanyi..pstu mkn lg..hehe..snotnya

L.E.E.Z.D.Z.A said...

wah bestnyer karok. nak nak lagi ada mmber yg sporting cenggitu.
mmg tensen kan kalo cuti2 org call suh keje cara tbaik mmg kena off henfon.

attyfir said...

besh kalo karaoke..last gie masa besday bulan 5 aritu

L.E.E.Z.D.Z.A said...

re: restoren tu kat seksyen 13 shah alam. belakang tesco xtra. cuba la. mcm2 ada harga pun ok

sue-ab said...

ni macam makan yg lebih dari menyumbangkan lagu...ni kena mokcik dengor ni...nak komeng..hehehe,,,bukan apa nak tgk bakat nyanyi bleh diketengahkan ke nak ketepikan...

Puan Iza said...

Wah! pi karok yea mira....apasal tak msk jgn lupa lirik tu hehehe

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

HUHUHU MIera
syok aa gi redbox mung wei
dapat release tension.......

Miera
sedapnya menu tuh
Buat aku bikin ngences bah

☆ lieya latif ☆ said...

lieya pun suke karaoke...walaupun suare tak berape nak okey heheheeheheh....tu yg syok kalo kat sane kan, siap ade makan sume...senang sikit nak nyanyi....lieya selalu gi yg alamanda punye....biase2 jek tempatnye......

sitione said...

bila tgk gambo ko makan2 kt redbox tu kak..teringat den time g karok mlm2 buta kt pusat karok inul kt lebak bunos,jakarta tu ha..

lama dh x layan kepala gila2 g karaoke ni..

Mr Amin said...

oooo amik coti isnin & salasa utk mesra2 an ngan somi terchenta ya....haha...X pepasal bos calling masuk kerja...atoiyai....kalo kena kat aku ...aku pun benganggggggg!!!!

Eyzamiel said...

wah..lamanya eyza x gi karok kat sogo ni..dulu2 masa bujang..ni la tmpt eyza ngan membe2 lepas gian...bila dah kawin x sampai lg kat sana... ni yg jeles ni..nak ajak hubby gi karok gak la..hi..hi...

MAMADANISH78 said...

bestnya g karaoke.....uuuhuhuuu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...