Friday, June 12, 2009

Perkahwinan Azhar & Khatijah

Assalamualaikum kawan ku semua...hehehehe sori ye sekarang ni lambat sikit nak update. Tu lah tuh..penyakit malas mula nak menyerang nih...semua rumah pun tak berupdate...entahlah mana plak nak dapatkan penawar nih... hari ni barulah berkesempatan nak update itu pun sebab tinggal sorang...hubby ada game bola kat Stadium Kajang..ingat nak hekut...tapi pikir punye pikir lebih baik update citer yg dah seminggu lepas..

Gambar ni masa majlis perkahwinan sepupu aku belah Kelantan iaitu Azhar ngan pasangan nyer Khatijah..Maap ye..pelamin pelamin tak ada...selalu kalau sedara belah kelantan ni kawin mmg tak ada pelamin..sekadar bergambar kenangan kat bilik tido jek..tapi memandangkan aku dan terlampau penat..aku tak ambik pun gambar kat bilik pengantin..malas..tenaga aku dah habis langsung..aku snap masa pengantin sampai jek..itu pun pakai snap jek pastu aku terus lepak dan berborak ngan sedara-dara aku jauh dari kelantan..perang macam tu..aku ajak husband aku balik...dah tak larat langsung sangat rasa cam nak pengsan pun ada..mungkin tak cukup tido kot lepas tu buat keja menyebok lagi...hehehehe...korang layan yek gambar ada nih...

Ni masa pengantin baru sampai...mmg simple sangat-sangat..punyelah mengelabah sampai Azhar ni lupa nak pakai songkok...pastu pemalu giler sampai tangan isteri pun tak nak pimpin..aku jugak yg kena aturkan supaya berpegangan tangan..aku yg dah lama kawin pun asyik pimpin jek tangan somi aku tuh.....


Control ayu N control macho..




Cikgu Khatijah...mengajar kat Sarawak


Sepupu aku.....cepat ko kawin yek....tahniah, jaga isteri baik-baik....


Antara masakan hasil dari Nenek Sedara Aku..semua sedap tapi aku makan sikit...penat punye pasal..makan pun tak lalu..kepala otak ni ingat nak tido jek..wakakaka








Ambik Honey..makan banyak-banyak kasi gemuk sikit badan tuh..hehehehe








Ni masa aku lari jap dari kesibukan dari kerja dan tetamu yang datang...nak landing jap pun tak dapat ada jek yang datang menyinggah nak lepak sama....last2 aku nak sepupu berposink..syok sendiri..wakakakaka




Giliran kakak sedara aku plak syok sendiri....asyik suruh ambik gambar dia jek...hehehehe kami ni mmg kuat bergambar..kalau berjumpa asyik berkeliplah kamera nih..tengok tuh siap ambik gambar sendiri....klakar lah kak ita nih...






Sepupu aku...muda dari aku tapi kami semua panggil dia kak. nik....ni yg best ni..umur muda tapi semua dah panggil kak.....dia keja kat JPJ putrajaya..kalau ada saman tuh leh mintak tolong dia..wakakakakaka...(suka je aku cakap nih)


Bergambar dengan sebahagian sedara aku dari Klantan...kalau nak ikutkan ramai lagi tapi masing-masing syok berborak..nak suruh berkumpul pun payah....aku lagi lah payah....aku ni bukannyer tahu cakap kelantan pun...ada yg aku paham ada yg aku tak paham tapi buat-buat paham jek la......wakakakaka...


My Honey N Abang Sepupu


Haiii..naper ni...mood ilang dah...panas beb...aku pun dah ilang mood masa ni...nak balik cepat aje...katil dah panggil-panggil aku...hehehehe


Dengan senyuman aku berikan...suka wooo nak balik...kalau tak bernanah telinga Honey aku dengar aku merengek...Dan seperti biasa aku mmg tak tahan panas...mula hidung aku berdarah...tp gambar tak de ye..aku dah nak pitam masa tuh....Honey aku kelam kabut ambik tisu dan ais...bila dapat ais...barulah aku ok cam biasa....


Punyalah tak ada kerja...dan boring yang teramat...sekali lagi aku telah mengecat baru rumah aku nih...macam mana...ok tak...hehehehehe

8 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

salam kak...hmmm br kak rajin nk update ek..kekeke...kak manis la ada lesung pipi..hehe

Gieyana said...

tgk pengantin lupa pakai songkok tue..nmpak cam something yg x kena jer kan...t lastly tue amik songkok kat mn plak tue? hehehe

attyfir said...

salam mira..
mira cam fir ah, kalo panas je sokmo idung berdarah kdg risau sgt tak kasi dia aktif..

lawa umah baru pink + black..

ninie's corner said...

wah.....asyik bertukar2 back ground jek.....

L.E.E.Z.D.Z.A said...

kalo dh namanyer kenduri mmg penat & x lalu sgt nk mkn. nak2 lagi cuaca yg panas mmg blh pannas hati woooo

mamathitam said...

http://www.snapmalaysia.com/index.php/topic,408.0.html
mira kat situ ada gambar anak aku...
hehehe memang lawak pengantin ni..ade ker dia lak yg pegang tangan bini dia camtu patut2 bini yg pegang cengitu......

cak said...

hehe..salam. pekaba.

ada la edit skt2.

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Miera
best photog
shuntek
ada art
wow lepas ni letup2 lagi skill erk
keepiruPPPPP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...