Thursday, June 18, 2009

Pengat Durian Kampung

Hari ni aku tak pergi kerja..malas...malas sangat...lagi pun semalam balik dari kampung aku terus on internet sampai pukul 3.30 pagi..macam mana lah tak mengantuk kan...Hubby aku terpaksa kerja sebab dapat emergency call..kalau tak hubby aku pun malas nak keja.

Memandangan paksedara hubby aku telah menghadiahkan beberapa biji durian..aku memutuskan untuk buat pengat durian...dah lama jugak tak makan pengat ni..semalam dah berulas-ulas aku makan sampai kembang tekak dah...pastu tengahari aku gi kedai pegi beli santan dan roti. aku ingat nak buat roti jala..tapi malas jugak..so makan ajelah ngan roti GARDENIA...SEDAP DIMAKAN BEGITU SAJA....





Aku buat pengat durian putih aje...walaupun putih gebuzzz...rasanya sungguh enak sekali






Dikesempatan ini Mira juga nak ucapkan ribuat tima kasih pada MamaDanish kerana sudi memberikan kad cyber comei ni..Bear ye...hehehehe mira memang suka mr. bear...mira gantung kat sini yek...tima kasih sekali lagi dari Mira...wahhhh terharu sangattt..


6 comments:

Uncle said...

OMG.
The pengat look so so good......lapar pulak Uncle rasa!

attyfir said...

sedapnya mira..bak skit

Anonymous said...

mira,

sedapnyer kuah derian tuh..
nk gak..ehehhe...
feberet nih,mkn ngan pulut pun sodap..last mkn masa dlm pantang thn lepas..ngeh3x!!mmg layanzzzz..
:))

ninie's corner said...

alahai.....nampak sedap jer..... dah lama tak mkn pengat durian.....

anieskelanajaya said...

eeee dap errr ,,,miraa kite baru jek makan duian..sok nk beli lg la nak wat pengat duian..negik mira nyer terliur la

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

uishhh pengat doyan tu...fuh...sedap gk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...