Friday, June 19, 2009

Dapat Adeyah Lagi

Terkejut aku pagi tadi. Sampai je kat tempat keja aku tengok table aku ada envelope. Untuk sapa plak ni...eh nama aku lah, dari sapa ek....ooo rupanya dari Cik. Dana salah seorang dari TKB...dia anto adeyah sempena besday aku yang dah lepas tuh...nak tahu Dana kasi apa...tu dia...ada gambar kat bawah ni...Buat Dana...tima kasih ye..susah je poskan untuk akak...apa pun Dana ni macam tau-tau jek aku suka color pink.

Bungkusan adeyah dari Dana




Hadiah dari Hubby aku...tiap-tiap tahun pun asyik kasi perfuem...mentang-mentanglah aku suka mandi perfuem..hehehehe diberinya tiap-tiap tahun..


Ini plak semua ucapan kat Snap Malaysia ini pun aku baru tahu yang mereka wish kat aku...tima kasih semua...cayang u all

Dari Kak Iz @ Kak Long


Dari Pensel


Dari Kak Dod


5 comments:

Ciklinn said...

hepi belated birhtday kak..sori yer lambat wish.....

semoga pjg umur murah rezeki.. aminnn

attyfir said...

murah rejeki mira..semoga mira senantiasa dimurahkan rejeki

ninie's corner said...

seronok rasanye bila disayangi.....

Butik Remaja & Wanita said...

happy besday to you!!!!kita sama PEMINAT WARNA PINK hahahaha...nanti kita tunjuk ye koleksi pink kita ok...

ieda said...

heheheh nak wish sekali lagi .. huhuh sbb jelous dpt banyak adiah ..

eppy bday dik .. bedayy to youuu

moga panjang umur dan murah rezeki yerk ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...