Friday, June 26, 2009

Makan Loti Oldtown

Akhirnya update jugak citer aku makan kat Oldtown kat Jusco Seremban 2..ni masa aku balik kampung tempoh hari..kira citer lama lah ni...pada mulanyer hubby aku nak manjer makan SR tapi penuh plak ngan orang...yang kosong kat Oldtown ni aje...tanpa nak pikir panjang-panjang...tekak pun dah mintak air aku ngan hubby belasah je makan kat sini...hubby aku tuh perut nasi..tapi tdia ak selera plak nak makan nasi lemak petang-petang hari..so kami order roti aje..kalau aku jangan cakaplah...aku memang suka roti...tak kisahlah roti apa pun...roti kedai mamak pun aku suka...maklumlah aku bab makan ni mmg tak ada pantang langsung. Aku belasah jek...asalkan halal...hehehehe...

Masa tengah syok-syok menikmati roti dan coffee kaw ni tiba-tiba paksedara hubby aku suruh balik cepat. Ambik cousin aku bawak gi pasar malam kat Salak...paksedara aku tuh beli durian bukan main banyak lagi..nak buat tempoyak dan jamuan makan durian...syok tuh...aku pun dah dekat setahun tak makan durian..terfobia kejap...kejap je...sekarang dah ok dah..sekarang dah pantang bau durian...nak aje...hehehehehe
























8 comments:

Gieyana said...

roti dier mmg bestttt!

Butik Remaja & Wanita said...

wah sangat sedap ini yang buat nurul tak sabar g beli ice blanded old town hehehehe...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

HAHAHAHAHAA!!!!!!
teringat lak abang JOHAR HAHAHAH KAT JM MIRa(hahahhahah lagik)

amboi OLD TOWN KA
teringat lak kat kak bay
gi makan kat sini
adi rindu OLDTOWN kak dot ni dah nyer

Erna said...

Mira, awak ni dasatla..... saya x pnah lg shopping kat ebay tu.... camner caranya, sesungguhnya mmg x retila.....

zue_annie said...

nyam nyam..cam best ja...x nah g mkn g niiii

nadz ruslan said...

wah nampak sedappp!!!
tak pernah makan tempat cenggitu. rasa cam mahal sangat
(padahal tak banyak beza pun ngan piza kfc suma)

ieda said...

ermm sedapnya nampak makan tuh , lagi2 kalau makan dgn insan tersayang , amat bermakna ...

semuga kebahagiaan senriasa menyinari hidup insan yg sabar ...

MAMADANISH78 said...

uuuwwaaaaaa!!!!nak jugak laaaaaa!!!sedapnya roti tuuu...nyum2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...