Thursday, June 4, 2009

Besday Aku & Arin

Ok hari ni aku nak citer pasal makan-makan lagi. Kali ni kat Starbucks Kota Damansara. Majlis ni untuk malam malam bersama ngan Kak Mal dan Surprise Birthday untuk Arin...tetapi nak jadikan kisahnyer dorang ni dalam senyap buat sekali ngan aku...masalahnyer aku memang betul-betul tak tahu..lagi pun besday aku lambat lagi iaitu 17 jun ni...so manalah aku nak perasankan diri aku kan...jom korang baca kisah aku kali ni...apa-apa pun menjadi arrr surprise korang semua...cayang korang...



Sementara nak menunggu air dan makanan sampai kita orang ngap dulu hp nih...dah lama bona dah ni...maklumlah kena tunggu mereka yang tak sampai lagi..kenalah tahan lapa dulu.


Ok ni lah kek yang disponsor sepunuhnyer oleh Salleh. Ada kek untuk Arin, aku dan Kak Mal...berderet kek nih...yang bestnya itu cafe kami yang punye..wakakakaka


Arin pun terkezut jugak..pucat muka dia bila kek sampai...aku yang banyak mengusik dia...last-last aku pun kena jugak....hahahahaha


Itu dia Arin dapat jaket dari Kak Azue...terus pakai beb...tak tanggal sampai balik...yang menariknyer jaket ni telah diletakkan no plat moto baru Arin




Ok aku nak citer sikit masa nih..tengah kami meriah ngan sessi potong kek Arin tu dan sedang aku syok mengacau Arin tiba-tiba kek untuk aku pun sampai..mula-mula tu aku tak caya...sampailah mereka tunjukkan aku.....terus aku terduduk dan nangis....aku nangis bukan apa...aku terkejut sangat-sangat...aku nak kenakan Arin last-last aku jugajk yang terkena...masa nak potong kek pun aku nangis lagi..yang bestnyer masa aku nangis..si Ila pun leh nangis sama....dia cakap dia pun terharu...dia terharu sebab Somi ku tak ada...Johar demam...jadi Johar suruh aku gi sorang...aku nangis sebab terharu dan sedih somi tak ada sekali... tapi aku nangis tak lama pun..kejap je...pastu aku happy dan ketawa balik...aku ni mmg kuat ketawa dan suka ketawa...sedih tu kejap je...tu yg dorang panggil aku pelakon terbaik tu....yok yok oiii jek...gambar nangis aku tu tak de...maybe ada kat kamera yang lain...nanti kalau aku dapat aku paste kat sini...kalau diingatkan memang kelakar...


Standby nak potong kek...masa ni dorang tengah nyanyi birthday song...


Aku cam biasa....nak jugak possink kat kek tuh...haiii la mira....na ni baru lepas nangis...


Tiup lilin....walaupun lilin ada 1 tapi bukan main payah lagi nak padam..nafas pendek beb


Ngan member-member TKB + TLM






Ini adalah sebahagian adeyah dari member-member TKB tuh..korang ni dahlah bikin surprise..dapat plak adeyah awal....apa-apa pun tima kasih arrrr...aku suka ngan semu adeyah ni...maap watie adeyah ko kasi tertinggal dalam keter...tangan dah penuh ngan barang sampai terlupa nak ambik...










TIMA KASIH SANGAT AKU NAK UCAPKAN KAT KORANG. RANCANGAN KORANG MEMANG BERJAYA DENGAN JAYANYER...TAPI JANGAN LUPA...TARIKH SEBENAR BESDAY AKU KORANG WISH LAGI TAU..KALAU NAK KASI ADEYAH PUN BOLEH JUGAK...KALAU NAK MANJER MAKAN LAGI AKU SUKA.WAKAKAKAKA....NASIB BAIK KORANG TAK KASI KATAK BETOL KAN..KALAU TAK LAGI GAMATLAH SUASANA KAT STARBUCKS TUH...

SALLEH : AKU NAK UCAPKAN JUTA-JUTA TIMA KASIH ATAS SEGALANYER...DARI SERVICE, LAYANAN, MINUMAN, MAKANAN DAN KEK YANG KO SPONSOR DENGAN BANYAKNYER...AKU KENYANG GILER BEB..SIAP KASI TAPAU LAGI..MALU AKU...DAN SUDI MENJADI TEMAN AKU KERANA SOMI AKU TAK DE...KO MMG BEST...

TKB : KORANG MEMBER YANG BEST GILER...KITA DAH MACAM SAUDARA...SAKIT K0 SAKIT AKU..SUKA KO SUKA LAH AKU...TIMA KASIH ATAS SEGALA ADEYAH YANG KORANG KASI NI..SEMUA PUN AKU SUKA...PUNYELAH BANYAK ADEYAH SAMPAI TERTINGGAL DALAM KETER...SORI ARRR...

Fotopages Salleharon


5 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

Amboi Mira; beruntungnya org sambut besday awal. Nanti sampai tarikh betul..sambut lagi..hmm.

Anonymous said...

bestnyer...bestnyer...leez suker kalo surprise2 ni.

BeMiE said...

Huhuhu BeMie Tak Sabar Nak tunggu Besdei bemie pulak... huhuhu lambatnyaa.. ishh

Lun said...

hpy beltd bfdy ^_

just dtg sggh

Mr Amin said...

kejutan dalam kejutan....wahhhhh !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...