Thursday, June 4, 2009

Dinner Ngan Kak Mal

Assalamualaikum kawan-kawan ku...apa kabar semua..diharap semua ok ye..tak ada sebarang penyakit...kalau sakit pegi klinik cepat..Mira sampai hari ni tekak masih sakit, selsema dan batuk-batuk...cuaca sekarang ni kot...agak kureng kualiti nyer..hehehehehe

Oklah tak nak membebel panjang...ni nak citer pasal Dinner kat Starbucks Kota Damansara..Dinner ni di arrange oleh En. Salleh..yg berbaju pink tu..sebabnyer nak menyambut kedatangan Kak Mal sekeluarga dari Kedah bercuti kat KL ni sempena cuti sekolah dan disamping itu nak buat surprise birthday buat Arin husband Watie...kalau korang layan Fotopages aku mesti korang tahu kan yang aku ada Team...Team Ketupat Bawang...kalau nak tahu klik je link tu..

Hari ni 4/6 besday Arin..Arin mmg tak tahu langsung yg kitaorang nak buat surprise kat dia...ok ok bab itu aku citer besok..hari ni aku nak lepaskan N3 bersama Kak Mal dulu...First time jumpe kak Mal sekeluarga ni...sporting habis famili nih..Abang Mus pun boleh layan dengan Team Lemang Macho ni...anak-anak Kak Mal pun semuanya bagus-bagus...hormat kat orang tua...hehehehe walaupun aku belum tua..wakakakaka...korang layan yang ini dulu yekkkk

Inilah dia Mr. Salleh..kitaorang panggil dia Abang Teddy...macam teddy bear....semua makanan, minuman dan kek-kek ditanggung halal oleh Salleh...siap bagi tapau lagi...Sallehlah peneman aku dikala aku keseorangan semasa kat situ....thanks ye Salleh sudi ko melayan aku nih...lawak ko tuh langsung aku tak simpan dalam hati




Ni lah yang buat aku rambang mata....perut tengah lapa semua nak...aduhai sedapnyer..


Antara makanan dan minuman yang salleh bagi kitaorang makan sampai kekenyangan yang terlampau..dah lah tu siap kasi tapau lagi....tapi aku suka...bab-bab BAM ni mmg aku suka..






Yang ini paling aku suka sekali....aku makan tah brapa bijik pun aku tak tahu...tangan aku ni mencapai jekkkkk tengok-tengok dah nak habis...wakakakaka.... 1 isi tuna 1 isi ayam..


Inilah Kak Mal sekeluarga...Sporting giler tapi kadang-kadang tu terdiam jugak..agaknyer mesti Kak Mal pelik kan...Team Ketupat Bawang ni tak reti duduk diam...havoc giler...flash kamera tuh jangan cakap lah...lip lap lip lap...mengalahkan barang kemas 916..wakakakaka


Kak Mal ngan Somi...Abang Mus...Abang Mus ni ada rupa macam pelakon sikit...aku puas ingatkan sapa tapi sampai sekarang pun aku tak ingat-ingat....lupakan aje lah mira oiii


Kal Mal bersama Team Ketupat Bawang....


Kek khas untuk Kak Mal dari Abang Teddy...sedap wooo kek ni....makin BAM BAM lah aku nih...bukan 1 kek ada 2 lagi kek...nak tahu....tungguuuuu


Salleh menyelit kat dalam famili Kak Mal...sibuk aarrr ko Salleh....


Kak Azue ngan Abang Halim pun tak lepaskan peluang bergambar kenangan ngan Famili Kak Mal....entah bila lagilah nak jumpe kan...nak jumpe kenalah kitaorang gi Alor Stak tuh...jauh tuuuu


Buah tangan dari Kak Amal....Kuah Rojak Buah Mak Bee...Aku suka sangat...nanti nak beli buah nak buatsendiri.....tima kasih banyak-banyak Kak Mal

BERSAMBUNG YE....sekarang dah jam 12.30 malam...aku nak layan citer musang berjanggut jap...aku suka giler citer ni...sejuta kali dah aku tengok...hehehehe korang jangan percaya cakap aku...aku tipu je...wakakaka

3 comments:

attyfir said...

tak pe..mira..selagi leh makan..makan je..hehehhe..

NizA said...

wah2!!!!sonoknyer dia...mkn sesajer...hehehehe...nak sket kak...sedap la....uhuhuh...

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

wow miera...sedapnya
angle food shuntek menawan
en salleh banjer ke
bestnyaaaaaaaaaaaaaaaa

miera
lawo Blog hang
ada rerama aaaa
camana nak buat cam tu
ajar lah kak dod

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...