Saturday, June 20, 2009

Seremban 2 & Blk Kg

Ini sebenarnya citer masa aku cuti hari Rabu lepas...Cuti sempena Besday aku...Hubby aku ajak balik Kampung Pulau, Labu dan jenjalan kat Jusco Seremban 2. Nak jenjalan kat lain tak tahu..kang sesat plak. Ni pun masa pergi Jusco tu aku ingat-ingat je..aku pernah ikut sepupu hubby aku gi Tasik City Park...dan nasib baik ingatan aku masih kuat lagi...sampai jugak kat sana tanpa sesat pun. Lagi pun jalan masa tuh kurang sesak sebab time keja kan..

Kali ni aku balik Nilai ikut Highway Baru dari Kajang...Apa yek nama nyer tuh...ala aku lupa arr..tapi selalu aku ikut Tol Sg. Besi..kalau situ memang sentiasa banyak keter..kali ni cuba-cuba ikut jalan lain plak...ok sangat sebab tak ada keta...wakakakaka betol...aku tak tipu...kete yang lalu situ leh bilang ngan jari jek..aku rasa kalau siang ok kot lalu sini..kalau malam aku tak berani arr..sebab sunyi dari kenderaan..takut ada apa-apa jadi jek..kete rosak ke...kena tahan dek penyamun ke..nampak H_NT_ ke....eeeeee...seram jugak..Aku balik KL lewat malam jugak. Hubby aku siang-siang dan cakap tak lalu situ...goyang jugak dia nak lalu malam kat sana....bukan apa..dia takut apa-apa jadi kat aku je......nak tahu naper.....aku pernah kena rasuk..masa tuh aku dalam keter lalu kat kawasan gelap..nasib baik masa tuh ada mak mertua dan abang ipa aku...kalau tak tahu tahulah apa nak jadi....aku malas nak citer panjang...aku sendiri pun takut....hehehehehe



Hubby aku ni kalau drive mesti muka ketat jek...aku masa tuh malas plak nak buat lawak antarabangsa aku sibuk nak ambik gambo


Ha korang tengok nih....tak ada keter kan...sunyi jek...tapi aku rasa raye nanti mesti banyak keter..dari KL mmg dekat nak ke Seremban...sekarang baru lagi..orang ramai tak tahu kot




Ni masa nak jenjalan ke Jusco Seremban 2...aku nak buat kesimpulan dulu....aku rasa jusco ni boring sangat. Ini pendapat aku lah...naper aku cakap macam tuh yek...sebab nyer jusco ni kecik jek bangunan je besar..Kebanyakkan disewakan pada kedai-kedai...kedai-kedai yang sedia ada tak best sangat..orang pun tak berapa nak sopink..just lepak-lepak...aku tak sesuai langsung keadaan macam tu. Mati kutu jugak..menyesal pun ada. Last-last hubby aku ajak makan..makan...itu kena tunggu next N3...aku malas nak update banyak hari ni..


Cuma gambar ini je yang aku suka nak snap...marine akuarium..aku mmg suka hidupan laut nih..nak terjah kat dalam laut aku tak berani...aku terjah ajelah beberapa ikan kat dalam akuarium ni...kira oraitlah jugak...sebab nyer aku tak pandai berenang..kalau berenang dalam pool kaki aku jek yg jalan tp tangan eksen mcm berenang....wakakakakaka...tak pun aku selalu berpaut kat belakang hubby aku....kaki....hehehehehe korang pikirlah sendiri...










Hari pun dah nak malam...jadi aku ngan hubby kembali perjalanan ke kampung plak...


Gambar aku kat Kampung tak ada sebab ngam-ngam bateri habis..gambar aku gi ambik durian dan jamuan makan durian pun tak dak..bateri nak kena tunggu 2 jap baru leh guna..tapi takpe lah kan...korang layan je gambar yang ada. Next time aku pastikan bateri kemera sentiasa fullllll..hehehehe

Next N3 - Makan kat Jusco Seremban 2...nanti aku update yek....tunggu


Ni aku dapat award dari MISS ELIANA..aku tepek kat sini..tima kasih Eliana..sudi jugak bagi mira award nih... leh wat tambah koleksi....hehehehe


5 comments:

Erna said...

hepi belated besday mira hehehe...

yup sokong, jusco kat seremban tu macam boring walaupun saya baru je sekali jejak kaki ke sana hehehe

ninie's corner said...

cantet la pic akuarium tu.....jelas jek....

attyfir said...

sekali sekala kyatt ade gak ikut jalan tuh..

Ciklinn said...

akak sgt2 cantik hasil tembakan mu itu

anies-kelanajaya said...

ade jln highway baru ek..anies x tau pun ..tp nampak sunyi ekk....mira rate tuk kaoke kat mines anies dh tepek kat anies blog

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...