Wednesday, June 24, 2009

Dinner # Pasar Malam Food

Tadi aku lewat keluar dari opis...bukan aku lambat..hubby aku yg lambat datang..pukul 7.30 baru kluar dari tompek kejo...On the Way balik tu aku tengok jalan..mak aiii bukan main sosak lah..hujan pun bukannya lebat sangat tapi tu arr...tak tahulah kenapa sesak sedemi kian rupa. Tapi nak buat cam ner kan..REDAH AJE bak kata NadiaAF..sampai kat kawasan umah, aku tak balik terus tapi singgah kat pasar malam Desa Tasik. Aku tengok cam tak ramai jek orang..aku ngan hubby apa lagi..boronglah beberapa makanan untuk makan malam kami. Lepas beli apa yg nak makan aku ngan hubby aku terus beram dari situ...Perut dah lapa...nak jenjalan lebih pun tak boleh..cacing dalam perut ni dah mintak makan..lagi pun hujan nak jalan pun tak selesa...kaki seluar aku pun dah berat ngan air hujan..kasut jangan cakaplah...habis kombang....hai..manalah kasut tak rosak...

Hubby aku makan nasi goreng ayam..ayam tersorok dek tangan dia arrr...


Ini dinner aku..nasi beriani campur nasi tomato...lagi 1 perangai aku..kalau makan mesti nak campur...kalau makan mihun mesti campur ngan mee. Aku tak boleh makan mee saje atau mihun saje..aku cepat muak..mesti tak habis makan..so cari terbaik kena campur...




Nasi lemak ni hubby aku punye...ha jangan terperanjat..badan jek kecik tapi makan boleh tahan jugak...


Roti John ni makanan sampingan aku...eh..kira berat jugak ni kan. Dah lah makan nasi pastu makan roti plak tuh..aku ni mmg pengemar roti..dan selalunya Roti John ni aku makan time kedai ni penuh orang...tapi hari ni kurang...mungkin sebab hujan kot..jadi aku ambik peluang arr beli Roti Jonhn kat kedai ni..emmm memang sedap...


5 comments:

ninie's corner said...

smlm pun dinner kite org made in pasar mmlm.....

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

WOW banyak menu pasar malam ni

** MIRA
kek pasar malam awatnya hang tak shoot
ada ikan ayam tu...
nanti gi bangi kita shoot sama nak

MAMADANISH78 said...

amboiii...makan tak hinggat yeee....mcm2 dia order kat pasar malam tu...mmg seronok bila beli kat p.malam ni..byk pilihan

Big Mamma Bukhari said...

salam kak mira..
1st of all.. happy belated bday to you.. semoga dilanjutkan usia.. dimurahkan rezeki dan berbhg selalu hendaknya.. insya allah.. amin..

kak iezah skt apa tu kak? kesian dia!!

cikbedahlaser said...

uikkk
kuek nye abg jo makan...
klu shrf la...
nasi lemak tu je..dia da knyang....
skrg ni...
sy x kuat makan...
dgn dia2 x kuat makan...
mlm td...satu pinggan...
nasi dua senduk...
kongsi dua org....
adehhh kurus la laki ak...
aku je x kurus2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...