Wednesday, June 24, 2009

Tulunnnn.......Aku Malassssss

Haiiiiiii (dalam keadaaan mengeluh panjang) aku tak tahulah kenapa ngan aku sekarang malas sangat. Serba tak kena je ...nak update FP, FB ngan Blog pun aku malas...tapi aku gagahkan jugak...maka terupdatelah semua..Malas aku makin menjadi-jadi kalau nak pegi keja...punyalah liat nak bangun pastu sampai kat opis pun bukan main malas nak buat kerja...yang aku tahu mentenet saja...pastu berskype dan berYM...kadang-kadang sampai tak cukup tangan nak berbalas mesej2...hehehehe itu aku rajin...

Malas aku bukan setakat kat opis je...tapi membawak sampai ker umah...ha...malas apa tau...malas nak masak..cian somi aku tuh...hari-hari kena makan kat luar....aku ngan somi aku sampai dah tahu nak makan apa dah..last-last kami makan maggie...itu pun aku malas jugak nak masak....yang jadi mangsa somi aku lah...kena masak...cakap pasal maggie...somi aku masak maggie sedap sangat tau...korang tak caya...ha nanti kalau somi aku masak maggie aku tempekkan resipi ngan gamba sekali kan sini...kalau somi aku masak maggie habis 1 periuk aku makan kadang-kadang tuh sampai tak cukup.... ok sambung citer balik pasal malas aku...aku malas nak sidai baju...lipat baju...gosok baju...dan buat masa sekarang ni semua kerja rumahtangga terpaksa diambikalih oleh somi aku...tapi sampai bila yek...sampai bila malas aku ni...dan bila rajin nak datang... tapi ada 1 benda yang aku rajin sangat...iaitu ......TIDOOOOOO.....hehehehehehe....Ontahlah...apa plak penyakit aku sekarang ni...nak katakan mengandung tak plak...sebab aku telah diberikan cuti selama seminggu sekarang nih...eemmm mungkin hormon aku tunggang langgang kot... haiiiii sapa lah leh tulun aku kan kalau aku tak tulun diri aku sendiri...bak kata NABIL "Aku Pikirlah Sendiri" wakakakakaka

3 comments:

Gieyana said...

dasyat penyakit ko nie..kalau dok ngan mak tiri dah kena dh nie..hahaha...
~ try create positive thinking to chase "Mala" away from u...all the best yer...:D

Ummi Nuhlan said...

sama la ngan imah ni akak..malassssssssssssssss sgt..
serba serbi MALAS..
ape ubatnye ek...dalam kpla ni asyik nak jalan2 je...kekeke

re:kak mira: insyallah..kita pasti akan brjumpa.kalo akak mai perlis calling la imahh tapi tahun depan baru dok umah bawah..lani dok tingkat 4..heheheheh..kot xlarat naik.

ninie's corner said...

kalau penyakit malas dah dtg.....mmg tak leh wat ape2..... sama la kite......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...